آشنایی با اجزا ویپ و عوامل موثر بر قیمت

شاید یافتن یک فروشگاه تخصصی که تمامی محصولات مورد نیاز شما را با قیمت ارزان در اختیارتان قرار دهد، تقریباً غیرممکن به‌نظر برسد. با این حال، در فروشگاه ویپ‌دیاکو همه این ویژگی‌ها وجود دارد و به‌راحتی امکان خرید ویپ و لوازم جانبی آن برای افراد امکان‌پذیر است. در حال حاضر، این مجموعه توانسته به یک برند محبوب در میان مشتریان خود تبدیل شود که توانسته نیازهای آن‌ها را برآورده سازد.

اجزا و نحوه عملکرد ویپ

ویپ‌ها ممکن است در تعداد اجزا با یکدیگر متفاوت باشند اما به‌طور معمول، موارد زیر در همه آن‌ها وجود دارند که هر کدام یک عملکرد خاص را در ویپ برعهده دارند:

  • مایع ویپ یا جویس که برای تبخیر نیکوتین از آن استفاده می‌شود.
  • مخزن یا تانک که وظیفه آن نگهداری مایع ویپ است.
  • کویل وظیفه جذب و تبخیر مایع ویپ را بر عهده دارد.
  • از باتری برای تامین انرژی مورد نیاز به‌منظور تبخیر مایع ویپ استفاده می‌شود.
  • کویل مایعات الکترونیکی را به کمک پنبه جذب کرده و به‌وسیله المنت گرم می‌کند.
  • وظیفه پنبه جذب مایع جویس است.
  • از المنت نیز برای گرم کردن مایع جویس استفاده می‌شود.

تفاوت ویپ و سیگار

تفاوت عمده ویپ با سیگار در نوع موادی است که سوزانده می‌شوند. در سیگار تنباکو، کاغذ و سایر مواد وارد بدن فرد می‌شوند، اما، در ویپ تنها نیکوتین به‌همراه مایع جویس تبخیر شده و نیاز بدن را به نیکوتین تامین می‌کند. به همین دلیل، نمی‌توان ادعا کرد که ویپ کاملاً بی‌ضرر است، ولی در مقایسه با سیگار عملکرد بهتری دارد.

پیشنهاد مطالعه:  بازی و ورزش کودکان در خانه

عوامل موثر بر قیمت ویپ

به‌طور کلی، به موارد زیر می‌توان به‌عنوان عوامل تاثیرگذار در قیمت ویپ اشاره کرد:

  1. نوع ویپ

ویپ قلمی (پادماد)، ویپ ساب‌اهم، ویپ پاد و ویپ جعبه‌ای انواع مختلفی از ویپ‌ها هستند که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای مخصوص به خود را دارند. شکل ظاهری، اندازه، نوع مخزن، میزان نیکوتین خروجی و… از جمله مواردی هستند که در ویپ‌های مختلف، تفاوت دارند.

  1. مایع ویپ

مایع ویپ، عامل مهمی است که باید هنگام محاسبه قیمت آن در نظر گرفت. اینکه دستگاه شما از قبل با مایع الکترونیکی پر شده باشد، در پرداخت هزینه اولیه موثر خواهد بود. همچنین، اگر یک دستگاه ویپ قابلیت شارژ مجدد داشته باشد، باید هزینه بیشتری را برای آن پرداخت کنید.

  1. میزان مصرف نیکوتین

دلیل استفاده از ویپ، وجود نیکوتین در آن است. با این حال، افراد می‌توانند میزان مصرف آن را کنترل          کنند، به‌طوری‌که، برخی افراد از ویپ تنها برای بازی با دود استفاده می‌کنند. این موضوع در انواع مختلف ویپ وجود دارد و بعضی از ویپ‌ها دود زیادی تولید می‌کنند و در مدل‌های دیگر نیکوتین بیشتری به بدن وارد می‌شود.

  1. شرکت سازنده

شرکت و برند سازنده نیز در قیمت ویپ تاثیرگذار است. معمولاً شرکت‌هایی که ویپ‌های مدرن‌تر و باکیفیت‌تری را ارائه می‌دهند، قیمت بالاتری را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند.

 

انواع برندهای ویپ

افرادی‌که تجربه استفاده از ویپ را دارند معمولاً با برندهای معروف این حوزه مانند اسموک، ووپوو، ویپرسو، لاست‌ویپ و… آشنایی دارند. اما، خرید این برندها گاهاً هزینه بیشتری را برای مصرف‌کنندگان آن‌ها دارند. به همین دلیل، ویپ‌دیاکو با ارائه انواع برندهای ویپ توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و به یکی از موفق‌ترین فروشگاه‌های ویپ در ایران تبدیل شود.

پیشنهاد مطالعه:  دو برنامه گیمینگ اندروید : Game Booster 4x Faster و Panda Mouse Pro

انواع برندهای جویس

جویس یکی از مواد اصلی و مصرفی در ویپ است که باید پس از مصرف دوباره شارژ شود. با توجه به نیازهای متفاوت افراد، برندهای زیادی با کیفیت متفاوت، طعم‌های متنوع و میزان نیکوتین مختلف به بازار عرضه می‌شوند. در ویپ‌دیاکو می‌توانید از تنوع بالای جویس بهره ببرید و مطابق سلیقه خود یکی از انواع آن را خریداری کنید.

لوازم جانبی ویپ

ویپ‌ها نیز مانند سایر وسائل الکترونیکی از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند که ممکن است به مرور زمان تمام شده یا دچار فرسودگی شوند. باتری، کتون، کاتریج، پاد سیستم و… از جمله مواردی هستند که ممکن است مجبور به تعویض آن شوید. با این حال، یافتن این لوازم جانبی شاید برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر نباشد. اما، در فروشگاه ویپ‌دیاکو می‌توانید با خیالی آسوده تمامی لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.