دو برنامه گیمینگ اندروید : Game Booster 4x Faster و Panda Mouse Pro

امروزه بیش از پیش بازی های موبایل طرفدار پیدا کردند و توسعه دهنده ها همچنان به دنبال اجرای روان تر و بازی های موبایلی هستند. در حوزه بازی‌های اندروید، Game Booster 4x Faster و Panda Mouse Pro به عنوان ابزارهای پویا شناخته می‌شوند که هم نیازهای علاقه‌مندان به عملکرد و هم علاقه‌مندان به کنترل را برآورده می‌کنند. این برنامه ها با هدف بهینه‌سازی عملکرد و تسلط گسترده بازی‌ها ارائه شده اند.

تجربه بهتر بازی روی موبایل با Panda Mouse Pro و Game Booster

Panda Mouse Pro Mod Apk یک اپلیکیشن کاربردی هست که توسط گروه wangjiji ساخته و منتشر شده است. این برنامه نقشه برداری کلیدی را برای گیم پدهای دستگاه تلفن همراه و سایر ابزارهای کنترل بازی ارائه می دهد. این با ویژگی های منحصر به فرد ساخته شده است تا تجربه بازی با دستگاه های تلفن همراه را بیش از همیشه بهینه کند. کاربران می توانند بدون نیاز به شبیه سازی بازی های خود را مستقیماً در این برنامه اجرا کنند. برخی از بازی‌ها وقتی کپی‌سازی انجام می‌شود، گیم‌پدهای دیگر را ممنوع می‌کنند. این نرم افزار کلید قابل تنظیم، تنظیمات حساسیت و انعطاف پذیری استفاده از ماوس برای هدف گیری و تیراندازی در بازی های FPS را ارائه می دهد. به طور کلی با این برنامه میتوانید بازی های اکشن مانند Free Fire و PUBG و Call of duty mobile را با موس بازی کرده و شلیک دقیقی داشته باشید.

تجربه بهتر بازی با بهینه سازی گوشی

گیم بوستر Game Booster 4X Faster Pro Apk ابزار قدرتمندی است که می تواند سرعت پردازش دستگاه های اندرویدی شما را افزایش دهد. این می تواند به ویژه برای گیمرها مفید باشد، زیرا عملکرد دستگاه را می توان بهبود بخشید که می تواند منجر به تجربه بهتر و روان تر در بازی های موبایلی شود. در مقایسه با سایر ابزارهای بازی مانند Game Turbo 4.0 یا 99X Game Booster – Phone Booster FPS Optimizer، Game Booster 4x Faster در سطح کل سیستم کار می کند و تقریباً روی هر اپ یا گیم کار می کند. همچنین دارای ابزارهایی برای مدیریت رم و تنظیمات مختلف گرافیکی است. هنگامی که برای اولین بار برنامه را باز می کنید، با یک ضربه بهینه سازی را با دکمه Boost انجام دهید، که RAM را آزاد می کند. همچنین می توانید فضای ذخیره سازی موجود و پینگ شبکه را از همان صفحه داشبورد مشاهده کنید. برای پیکربندی مواردی مانند وضوح صفحه، فعال کردن گرافیک HDR برای بازی های پشتیبانی شده و باز کردن محدودیت های FPS، روی ابزار GFX کلیک کنید. حتی می‌توانید پروفایل‌های هر بازی/برنامه را برای کنترل دقیق‌تر اضافه کنید. اگر می‌خواهید بیشترین انرژی را از دستگاه خود مصرف کنید، می‌توانید گزینه Ultra Boost را انتخاب کنید که از ترکیبی از شتاب سخت‌افزاری، رندر گرافیکی و بهینه‌سازی GPU برای دریافت بهترین عملکرد ممکن استفاده می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:  چگونه پیج اینستاگرام خود را در گوگل ثبت کنیم؟

Game Booster 4X Faster Pro Apk

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.