هزینه راه اندازی کسب و کار آنلاین چقدر است؟

راه‌اندازی کسب و کار آنلاین در کنار جذابیت ها و چالش هایی که دارد هزینه های مختلفی را نیز از همان مراحل اولیه برای صاحبین کسب و کار در بر خواهد داشت. در این بخش از هاوین وب قصد داریم تا در خصوص هزینه راه‌اندازی کسب و کار آنلاین اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم، از این رو پیشنهاد میکنیم تا انتها با ما همراه باشید.

خرید دامین

اولین کاری که برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی مورد نیاز است خرید دامین خواهد بود. پسوندهای دامین مختلفی در بازار وجود دارند که میتوانید بسته به علاقه خود و همچنین حوزه کاری که در آن مشغول به فعالیت هستید یکی از پسوندهای دامین را خریداری کنید. پسوندهای ir و com رایج ترین پسوندهای دامین برای خرید در ایران به شمار می روند.

خرید هاست

برای اینکه اطلاعاتی که بر روی وبسایتتان در بستر وب در دسترس همه قرار بگیرد نیازمند خرید هاست نیز خواهید بود. هاست های مختلفی از قبیل لینوکس و ویندوز در موقعیت های مکانی مختلفی نظیر ایران، کانادا، آلمان و… وجود دارد که بسته به بودجه و انتظاری که از هاست سایت خود دارید میتوانید یکی از این هاست را خریداری نمایید.

خرید قالب سایت

برای اینکه وب سایت شما شکل ظاهری خود را به دست‌آورد نیازمند این خواهید بود که قالب وب سایتی مناسب با فعالیتی که قرار است بر روی سایت انجام دهید را خریداری نمایید. وبسایت های مختلفی در عرصه فروش قالب سایت فعال هستند که از جمله قدیمی ترین آنها میتوان به راستچین و ژاکت اشاره نمود. با خرید قالب میتوانید مقدمات راه‌اندازی وب سایت خود و کسب درامد آنلاین خود را فراهم کنید.

پیشنهاد مطالعه:  تمدید مجوز شرکت در دبی

طراحی سایت

در صورتی که در امر طراحی سایت حرفه ای نیستید و یا به طور کلی با فرایند طراحی سایت آشنایی ندارید میبایست طراحی سایت خود را به دست متخصصین این حوزه بسپارید. بسیاری از شرکت های طراحی سایت وجود دارند که در قیمت ها و کیفیت های مختلف میتوانند وب سایت شما را طراحی و در اختیار شما قرار دهند. همچنین در صورت تمایل میتوانید با افرادی که طراحی سایت انجام میدهند نیز پروژه طراحی سایت خود را پیش ببرید.

تولید محتوا و سئو

تولید محتوا و سئو یکی از جمله اصلی ترین فعالیت هایی است که در مسیر رسیدن شما به درامد میلیونی از اینترنت کمک حالتان خواهد بود. طراحی سایت تمام ماجرای کسب درامد اینترنتی نبوده و تازه شروع ماجرای آن است.

پس از اینکه وبسایتتان را طراحی کرده و تحویل گرفتید لازم است تا فرایند تولید محتوا و سئو بر روی آن انجام شود. در این خصوص میتوانید به مجموعه های مختلفی از جمله یوتاب سئو که در عرصه سئو سایت فعالیت دارند مراجعه کرده و سئو وب سایت خود به این قبیل مجموعه ها بسپارید.

تولید محتوا و سئو

نمونه هایی از فروشگاه های اینترنتی موفق

از جمله فروشگاه های اینترنتی موفق که هم در عرصه طراحی سایت و هم در عرصه سئو به موفقیت های چشم گیری رسیده اند و درامدهای چند صد میلیونی و حتی چند میلیاردی را در ماه به دست می آورند میتوان به وبسایت الان بخریم (https://alanbekharim.ir/)، کیف طلایی (https://goldenkif.ir/) و زیار دکور اشاره نمود که هر یک در حوزه کاری خود یکی از برندهای شناخته شده و نامی به شمار می روند که با سرمایه گذاری درست در مسیر طراحی سایت و سئو توانسته اند به این موفقیت دست پیدا کنند.

پیشنهاد مطالعه:  راه حل علمی برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو

خرید کیف زنانه

نظر شما چیست؟ آیا راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی و سرمایه گذاری بر روی آن اقتصادی و به صرفه به شمار می رود؟ تاکنون سایتی داشته اید که فرایند سئو را بر روی آن انجام داده باشید؟ درآمد آن چقدر بوده است؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.