معرفی ایمپلنت سوئیسی اشترومن ( straumann)

ایمپلنت، درمانی است که این سالها بسیار محبوب شده است و توانسته به خوبی جایگزین دندان از دست رفته شود. در این مقاله معرفی ایمپلنت اشترومن را داریم تا بتوانید بیشتر با این برند باکیفیت و مرغوب آشنا شوید. قطعاً کیفیت ایمپلنت استفاده شده در عمر طولانی و زیبایی آن تأثیر به سزایی دارد. ایمپلنت اشترومن توانسته است رضایت بالایی را در بین دندانپزشکان و بیماران به همراه داشته باشد. این برند معروف را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

تاریخچه ایمپلنت اشترومن و برند آن

در معرفی ایمپلنت اشترومن ( straumann  ) آمده است که این برند مربوط به یک شرکت سوئیسی است. این شرکت سوئیسی از سال 1954 تجهیزات مختلف مربوط به درمان دندان و ایمپلنت را تولید کرد. کیفیت بالای محصولات این برند و دوام بالایی که داشتند باعث شد تا به مرور در سطح جهان هم شناخته شوند. از طرفی جزو معروف ترین برندهایی است که در این زمینه فعالیت می کند. اشترومن دارای تیمی بین المللی و قوی از پزشکان متخصص در زمینه ایمپلنت است که در سراسر دنیا نیز دندانپزشکانی را آموزش می دهند. همچنین تکنیک های ایمپلنت جدید را هم به آن ها اطلاع رسانی می کنند.

ایمپلنت اشترومن از سال 1373 در ایران مورد استفاده قرار می گیرد و هنوز هم جزو بهترین برندهای بازار است.

جنس بهترین ایمپلنت دندان

ممکن است از خودتان بپرسید جنس ایمپلنت اشترومن چیست؟ در اصل جنس این نوع ایمپلنت از تیتانیوم است. البته در مدل های باکیفیت تر این نوع ایمپلنت، مقدار کمی زیرکونیوم هم ترکیب شده است که باعث افزایش کیفیت و زیبایی ایمپلنت می شود. در اصل تیتانیوم با بدن سازگار بوده و به راحتی توسط سلول های بدن پذیرفته می شود. همین عامل هم سبب می شود تا با بافت استخوان پیوند بخورد و همانند ریشه دندان طبیعی عمل کند.

جنس بهترین ایمپلنت دندان

از تیتانیوم برای ساخت لگن مصنوعی، کاسه زانو و مواردی از این قبیل هم استفاده می شود. زیست سازگارترین فلزی که برای ترمیم بخش های مورد نیاز بدن استفاده می شود، تیتانیوم است. از طرفی مایعات بدن نیز روی آن تأثیر نمی گذارند و باعث خوردگی در این فلز نمی شوند. تمام این عوامل کنار هم باعث شده است تا برند اشترومن این فلز را برای ایمپلنت خود انتخاب کند.

پیشنهاد مطالعه:  باز كردن لوله دستشويي با جوش شيرين

برند اشترومن چندین نوع ایمپلنت تولید کرده است که هر کدام کیفیتی متفاوت دارند. قیمت ایمپلنت ها هم با هم متفاوت بوده و می توانید بر اساس نیاز و هزینه در دسترستان از آن ها استفاده کنید.

مزایای استفاده از ایمپلنت اشترومن چیست؟

پس از معرفی ایمپلنت اشترومن توسط این کمپانی بزرگ و جهانی، دندانپزشکان زیادی از سراسر دنیا آن را مورد استفاده قرار دادند. مزایای زیادی که این ایمپلنت باکیفیت داشت سبب شد تا به سرعت به یک درمان با رضایت بالا در سراسر جهان تبدیل شود. برخی از مهم ترین مزایای ایمپلنت اشترومن را در ادامه بررسی می کنیم.

مزایای استفاده از ایمپلنت اشترومن

روند سریع درمان یکی از مزایای ایمپلنت اشترومن

درمان با ایمپلنت زمان بر است و همین عامل هم سبب خستگی بیمار از روند درمان می شود. با این وجود، بهترین ایمپلنت دندان اشترومن این مشکل را ندارد و سریع با استخوان فک پیوند می خورد. مدل های اکتیو و روکسالید از این برند بهبود خیلی سریعی دارند که همین امر روند درمان را بسیار کوتاه تر از حالت عادی می کند.

طول عمر بالای ایمپلنت اشترومن

برعکس آنچه بیشتر افراد تصور می کنند، ایمپلنت نیز نیاز به مراقبت و بهداشت بالایی دارد. افرادی که از این نوع درمان استفاده می کنند، باید بهداشت دندان و دهان خود را به خوبی رعایت کنند. طول عمر ایمپلنت به مقدار زیادی وابسته به کیفیت آن نیز هست. برخی از برندهای ایمپلنت طول عمر کمی دارند؛ اما ایمپلنت اشترومن طول عمر بالایی داشته و در برخی مدل های آن، ضمانت مادام العمر را برای آن در نظر گرفتند.

معرفی ایمپلنت اشترومن و زیبایی ظاهری

زیبایی ظاهری در ایمپلنت به خصوص دندان های جلو بسیار مهم است. یکی از مزایای ایمپلنت اشترومن این است که روکش های ایمپلنت اشترومن طبیعی و زیبا هستند و باعث می شود تا با دندان های طبیعی فرد هماهنگی داشته باشد. رنگ طبیعی و حالت براقی که این ایمپلنت ها دارند، باعث می شود تا نگرانی از بابت غیرطبیعی جلوه کردن دندان هایتان نداشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:  تبلیغات تلویزیون شهری چیست، مزایا و معایب

رضایت بالای مشتریان

هنگامی که معرفی ایمپلنت اشترومن توسط دندانپزشکان حرفه ای به بیماران انجام می گیرد، کیفیت آن را تضمین می کنند. این تضمین حاصل از رضایت بالایی است که بیش از 95 درصد بوده است. این امر نشان می دهد افرادی که از آن استفاده کرده اند، بعد از سال ها هنوز راضی بوده و زیبایی و کارایی آن را می پسندند.

تنوع بالا در برند محصولات

یکی دیگر از مزایای ایمپلنت اشترومن این است که چندین مدل به بازار عرضه کرده است تا افراد با قدرت مالی مختلف بتوانند از محصولات شرکت استفاده کنند. اگر به دنبال بهترین ایمپلنت دندان هستید می توانید مدل های گران قیمت و باکیفیت آن را انتخاب کنید. اگر هزینه های مالی برایتان مهم است، ایمپلنت های نوع متوسط آن هم برایتان مناسب بوده و نسبت به بسیاری از ایمپلنت های سایر برندها انتخابی بهتر است.

قیمت ایمپلنت اشترومن چقدر است؟

قطعاً هزینه برای بسیاری از افراد یک عامل مهم است. به همین علت دوست دارند قبل از انجام کارهای درمانی و پزشکی، هزینه ها را بررسی کنند. همانطور که گفته شد، بهترین ایمپلنت دندان که در بازار وجود دارد، ایمپلنت اشترومن است. قطعاً هزینه آن نیز نسبت به ایمپلنت های با کیفیت پایین بالاتر خواهد بود. بهتر است بدانید، به نسبت کیفیتی که این ایمپلنت دارد، قیمت آن مناسب بوده و عمری طولانی دارد.

ایمپلنت اشترومن جزو بهترین برندهای بازار است. معرفی ایمپلنت اشترومن توسط دندانپزشکان حرفه ای به علت کیفیت بالا، ماندگاری طولانی و زیبایی آن است. برای کسب اطلاع از قیمت ایمپلنت می توانید از صفحه ( https://markazimplant.com/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa/ ) دیدن فرمایید.

نتیجه گیری و خلاصه مطلب

معرفی ایمپلنت اشترومن بیش از 7 دهه است که توسط یک شرکت سوئیسی انجام گرفته است. این برند سالهاست که در سایر کشورها هم استفاده می شود و جزو بهترین ایمپلنت دندان است. اگر به دنبال یک ایمپلنت باکیفیت و مرغوب هستید، این برند می تواند بهترین انتخاب شما باشد. جنس آن از تیتانیوم و در برخی مدل ها همراه با زیرکونیوم است. طول عمر بالا، حالت طبیعی و بهبود سریع این نوع ایمپلنت باعث شده است تا افراد زیادی از آن استفاده کنند و در نهایت هم از نتیجه درمان رضایت بالایی داشته باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.