راز زیبایی و جذابیت: همه چیز درباره عمل بینی طبیعی که شما را به زیبایی مطلوب می‌رساند!

برخلاف عموم مردم که فکر می‌کنند همه متقاضیان جراحی بینی به دنبال ایجاد تغییرات واضح بینی خود هستند، زیباجویانی نیز وجود دارند که تنها برای رفع ایرادات خیلی مشخص بینی خود به رینوپلاستی تمایل خواهند داشت. اگر بیشتر افراد دور و نزدیک شما بینی‌ خود را به صورت فانتزی و حتی نیمه فانتزی عمل کرده باشند، شاید شما نیز فکر کنید که نمی‌توان ظاهر طبیعی بینی را طی جراحی حفظ کرد اما این طور نیست. خبر خوب اینکه برخی از متخصصان حرفه‌ای در حوزه رینوپلاستی شاخه دیگری نیز احداث کرده‌اند که به آن عمل بینی طبیعی گفته می‌شود. بنابراین شما نیز می‌توانید با حفظ ظاهر طبیعی بینی خود بسیاری از اختلالات تنفسی یا ایرادات ظاهری آن را رفع کنید. این سبک از جراحی،امروزه محبوب و ترند شده است. اگر شما نیز مایل هستید درباره این سبک جراحی بیشتر بدانید تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

عمل بینی طبیعی چه تغییراتی به همراه دارد؟

اگر شما نیز یکی از متقاضیان عمل بینی طبیعی هستید، بدون شک برایتان مهم است که بدانید بعد از این نوع جراحی، بینی شما با چه تغییراتی همراه خواهد بود. برای درک بهتر این موضوع باید گفت، طی جراحی بینی طبیعی، تغییرات بینی تا حدودی مشخص هستند و ظاهر بینی خیلی عوض نمی‌شود.

به عبارت دیگر بازبینی شدن بینی شما به هر حال مشخص است اما نسبت به سایر جراحی‌های فانتزی و نیمه فانتزی وضوح کمتری دارد. متخصص جراح حرفه‌ای می‌تواند بینی شما را طوری عمل کند که انگار از بدو تولد خود همین بینی زیبا بر روی صورت شما بوده است.

پیشنهاد مطالعه:  5 چالش تکنولوژی برای وکیل طلاق

از این رو باید در انتخاب جراح مورد نظر خود دقت زیادی به خرج دهید؛ زیرا هر متخصصی نمی‌تواند تفاوت‌های ظریف و جزئی اما کارآمدی را بر روی بینی شما ایجاد کند. طبیعی نگه‌داشتن بینی بعد از جراحی کمی سخت و پیچیده است که هر متخصصی نمی‌تواند آن را انجام دهد.

رازهایی مربوط به عمل بینی طبیعی

متخصصان جراح برای انجام این نوع عمل بینی باید نکاتی را رعایت کنند که در واقع رمز و راز موفقیت این نوع عمل محسوب می‌شود. برخی از این نکات را در زیر ذکر می‌کنیم:

  • تغییرات به طرز ظریف و جزئی بر روی بینی اعمال شوند
  • بر هیچ یک از ایرادات ظاهر بینی تاکید نشود
  • در اجرای تغییرات بینی زیاده‌روی نشود
  • تغییرات جزئی نسبت به بینی قبلی قابل مشاهده باشد

هیچ یک از بیماران با عکس قبلی خود در خیابان راه نمی‌افتند تا نشان دهند که قبل از عمل، بینی آنها چه شکلی بوده است، از این رو متخصص جراح باید بینی فرد متقاضی را به شکلی تغییر دهد که نقص بینی اولیه او به طور کامل رفع شود اما ظاهر طبیعی بینی تا حد زیادی باقی بماند.
عمل بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی خود را به ما بسپارید

بدون شک در انتخاب جراح متخصص تردید دارید؛ زیرا هر متخصصی نمی‌تواند عمل رینوپلاستی طبیعی انجام دهد. شما باید قبل از تصمیم‌گیری نهایی خود، نمونه کارهای متخصص منتخب را بررسی کنید. دکتر شفیعی یکی از متخصصان حرفه‌ای حاضر در حوزه گوش، حلق و بینی است که در جراحی سر، گردن و بینی طبیعی سابقه و تجربه خوبی دارد. فراموش نکنید از سایر بیماران نیز در مورد جراح منتخب خود پرس و جو کنید.
منبع:   https://dralishafiee.com

پیشنهاد مطالعه:  بهترین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش در تهران
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.