ماجراجویی های فانتزی با بازی Majora’s Mask 3D و Pokemon Yellow

همانطور که در ماجراهای ترمینا قدم میگذارید یا با Pikachu در منطقه کانتو قدم می‌زنید، رام Majora’s Mask و Pokemon Yellow تجربه بازی بهبود یافته و فراتر از زمان را نوید می‌دهند. این رامها دوباره شما را به دنیای بازی پوکمون زرد و ماجوراس ماسک میبرد و تجربه منحصر به فرد نوستالژیک را رقم خواهد زد.

بازی جذاب The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D

Majoras Mask Rom یک سفر نوستالژیک را فراهم می کند و به بازیکنان این امکان را می دهد تا همراه با داستان بازی چرخه شدید سه روزه و قدرت دگرگون کننده ماسک ها را دوباره زنده کنند.  با شبیه‌سازهای مدرن که از پیشرفت‌های گرافیکی پشتیبانی می‌کنند، ROM تضمین می‌کند که مناظر خیره‌کننده و شخصیت‌های به یاد ماندنی Termina بر روی دستگاه‌های امروزی هم همچنان بدرخشد. ششمین بازی از سری The Legend of Zelda و دنباله مستقیم The Legend of Zelda: Ocarina of Time است. این بازی در آوریل 2000 در ژاپن، اکتبر همان سال در آمریکای شمالی و نوامبر همان سال در اروپا منتشر شد.

بررسی بازی پوکمون زرد Pokemon Yellow

Pokemon Yellow تنها عنوان نسخه چهارم در ژاپن و اولین نسخه از سری بازی های نسخه سوم در مناطق دیگر بود. این بازی که در سال 1999 منتشر شد، گرافیک های به روز شده و یک سیاه چال ناشناخته بازطراحی شده و همچنین فهرستی جدید برای مربیان در طول بازی، از جمله مهم ترین آنها Gym Leaders را ارائه داد. در این بازی سه نفر اصلی می‌توانستند با یک بازی با هم بجنگند و پوکمون‌هایی مانند Scyther و Pinsir می‌توانستند در همان منطقه دستگیر شوند

پیشنهاد مطالعه:  هر چیپسی مضر نیست

بازی Pokemon Yellow Rom ، مانند قرمز و آبی، در منطقه کانتو اتفاق می‌افتد، البته بازی بسیار ضعیفی نسبت به آنچه بازیکنان مدرن به آن عادت داشتند بود. طرفداران کهنه کار ممکن است به یاد بیاورند که چیزی به نام چرخه های روز/شب یا فصلی، پرورش، تجارت آنلاین، مسابقات یا هر ویژگی دیگری که بعداً در این مجموعه معرفی شده است وجود نداشته باشد. به نظر می‌رسید که زرد صرفاً روی گرفتن، مبارزه و تجارت پوکمون تمرکز می‌کند.

Pokemon Yellow Rom

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.