دانلود سریال پدر گواردیولا با لینک مستقیم + زمان پخش قسمت 1

سریال پدر گواردیولا

سال ساخت: 1400

تهیه کننده: جواد نوروزبیگی | نویسنده و کارگردان: سعید نعمت الله

 

اسامی بازیگران پدر گواردیولا

آرش عدل ‌پرور، امیرمهدی ژوله، پریوش نظریه، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، شادی مختاری، سارا خویینی ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، مهدی سلطانی، مهران غفوریان، مهران مدیری، نرگس محمدی، هنگامه قاضیانی، پانته آ بهرام، نسیم ادبی، سیامک صفری، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله

 

درباره سریال پدر گواردیولا

سریال “پدر گواردیولا”، که اولین تجربه سعید نعمت‌الله در شبکه نمایش خانگی است، یک اثر درام اجتماعی خانوادگی است که در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای توسط سعید نعمت‌الله نوشته شده و تهیه کنندگی آن توسط جواد نوروزبیگی انجام شده است. داستان سریال، روایتگر زندگی یک خانواده است که وقوع یک حادثه موجب تغییر روابط آن‌ها و تعیین سرنوشت متفاوتی برای آن‌ها می‌شود.

نعمت‌الله در مورد سانسور و تغییرات در زمان پخش سریال توضیح داده که موارد مطرح شده در جلسات بحث و بررسی، ریشه‌ای نیستند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه نکاتی در نهایت مطرح خواهند شد. او بیان داشته است که هنوز هم نوشتن فیلمنامه برایش جذابیت بیشتری دارد و اگر بتواند کارگردان مورد علاقه‌اش را برای یک فیلمنامه در نظر بگیرد، حتماً این کار را انجام خواهد داد. او معتقد است که “پدر گواردیولا” را با موفقیت اجرا کرده است ولی باید منتظر بمانیم تا مردم این کار را ببینند و نظر خود را اعلام کنند.

پیشنهاد مطالعه:  دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت 3

 

زمان پخش سریال پدر گواردیولا در شبکه نمایش خانگی

زمان پخش سریال پدر گواردیولا در شبکه نمایش خانگی نیمه دوم تیرماه 1402 اعلام شده است.

 

دانلود سریال پدر گواردیولا با لینک مستقیم

لینک های دانلود سریال پدر گواردیولابه محض انتشار در دسترس قرار خواهند گرفت.

 

تیزر سریال پدر گواردیولا

 

4.7/5 - (30 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.