راهنمای خرید و قیمت فرش 700 شانه کاشان

توضیح انواع شانه و تراکم فرش:

از مهم‌ترین مواردی که اطلاعاتی خوبی در رابطه با کیفیت و یا خصوصیات یک فرش به ما می‌دهد، مبحث شانه و تراکم است. به عنوان یک خریدار و علاقه‌مند، لازم است تا پرس و جو در رابطه با تراکم و شانه‌ی فرش جزو اولویت‌های شما باشد. چرا که با دانستن این موضوع و سنجیدن نیاز خود می‌توانید انتخابی بهتر و مناسب تر داشته باشید.

 برای درک بهتر این دو مولفه می‌توان گفت که به طور کلی، به تعداد گره‌های موجود در یک متر از عرض فرش شانه یا تراکم عرضی، و به تعداد ریشه‌های بافته شده در یک متر از طول فرش نیز تراکم طولی گفته می‌شود.

هر فرشی با تراکم و شانه‌ی متفاوت می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد در صورتی که پیش از اقدام به خرید نیاز خود و محیط مورد نظرتان را خوب آنالیز کنید. فروش فرش هایی با شانه  و تراکمی که در زیر برایتان آورده‌ایم در بازار رایج‌تر اند و به نوعی استاندارد محسوب می‌شوند:

انواع شانه فرش:

·        700 شانه

·        1000 شانه

·        1200 شانه

·        1500 شانه

انواع تراکم فرش:

·        2550

·        2700

·        3000

·        3600

·        4500

خرید فرش 700 شانه

فرش ماشینی 700 شانه: فرش 700 شانه در سال‌های تولید به محبوبیت بسیاری از جانب متقاضیان و خریداران رسیده است. استقبال خوب افراد از این فرش سبب شده تا در طرح های مختلف به تولید رسیده و عرضه شود.

این فرش از تراکمی بین  2550 تا 2700 برخوردار است. ضخامت مناسب، مقاومت در برابر شستشو، نرمی و لطافت از ویژگی‌های مهمی است که سبب انتخاب فرش 700 شانه از جانب مشتریان می‌شود.برای دیدن طرح های فرش های 700 شانه از طریق لینک زیر وارد سایت شوید.

پیشنهاد مطالعه:  پذیرش در کنکور سراسری بهتر است یا پذیرش از طریق سوابق تحصیلی؟

https://farshak.com/product-category/shane/700shane/

فرش 1000 شانه: با بالا رفتن شانه، ظرافت و جزئیات بافت فرش هم بالا می‌رود. فرش 1000 شانه با تراکم بیشتر نسبت به 700 شانه زیبایی خاصی را در مقابل چشمان مخاطب به تصویر می‌کشید.

فرش‌های 1200 و 1500 شانهاین فرش ها محصولاتی خاص و پرطرفدار اند که اغلب به عنوان فرش دستباف نما نیز شناخته می‌شوند. زیبایی محسور کننده و تنوع بسیار بالای این نوع فرش هارمونی فوق‌العاده‌ای را در محیط ایجاد می‌کند. نهایت ظرافت و بافت با کیفیت را می‌توانید با فرش های 1200 و 1500 شانه تجربه کنید.

معرفی فرش 700 شانه:

یکی از محبوبت‌ترین فرش‌های ماشینی کاشان،فرش 700 شانه است. قطر و ضخامت عالی این فرش، آن را مناسب محیط‌هایی می‌کند که پاخور نسبتا زیادی دارد. تحمل و پذیرش بالای این فرش در برابر فشار و پاخوردگی از جمله دلایل مناسب بودن آن برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد است. برای مثال در صورتی که عادت دارید زمان استراحت خود را روی فرش بگذرانید، بنشینید و راه بروید، فرش 700 شانه کاملا مناسب شما خواهد بود. علت این ضخامت استفاده از نخ خواب ضخیم‌تر و ارتفاع بیشتر آن است.

البته که فرش 700 شانه دوام و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد اما از لحاظ ظرافت نسبت به فرش 1000 و 1200 شانه حرف کمتری برای گفتن دارد. با این حال به دلیل به کارگیری الیاف اکریلیک هیت ست شده در تولید فرش 700 شانه، در نهایت محصولی با دوام و مستحکم عرضه می‌شود که پاسخگوی نیاز مشتریان از یک فرش با کیفیت می‌باشد.

قیمت فرش 700 شانه کاشان

قیمت فرش 700 شانه چقدر است؟

جهت تعیین قیمت فرش لازم است تا به مواردی مثل الیاف به کار رفته، دستگاه بافنده و طرح آن توجه کنیم. به همین دلیل بیان یک رنج قیمت ثابت منطقی نیست. اما این فرش علاوه بر کیفیت، دوام و تنوع خوب قیمت مناسب‌تری نسبت به فرش‌هایی با تعداد شانه‌های بالا تر دارد که همین علت خوبی برای انتخاب یک فرش 700 شانه است.

پیشنهاد مطالعه:  معرفی مراکز معتبر آموزش زبان آلمانی در تهران

تشخیص فرش 700 شانه واقعی و تبدیلی:

فرش 700 شانه واقعی پس از خروج از دستگاه به صورت طبیعی و اورجینال دارای 700 گره عرضی است و به وسیله دستگاه‌های 700 شانه تولید و بافته شده است. فرش واقعی هفتصد شانه تعداد گره‌های بیشتری نسبت به فرش تبدیلی دارد. از سری راه های تشخیص آن می‌توان به شمارش شانه (که البته زمان بر است) و مقایسه وضوح و شفافیت بصری فرش اشاره کرد.

در واقع فرش تبدیلی توسط دستگاه 500 شانه بافته می‌شود و پس از آن با ورود به مرحله آهار محصول نهایی 700 شانه است. کیفیت پایین تر، تنوع رنگ کم‌تر و همینطور قیمت پایین فرش تبدیلی، آن را از فرش واقعی متفاوت کرده است.

 مقایسه فرش 1200 شانه و 700 شانهکدام ارزش خرید دارد؟

افزایش شانه و تراکم بافت و طرح ریز تر و پر جزئیات تری به فرش خواهد داد. به همین جهت با افزایش این دو مورد هزینه و قیمت محصول نیز افزایش پیدا می‌کند. اگر از نظر مالی مشکلی ندارید و به طرح و نقش‌های ظریف‌تر علاقه‌مند هستید، بهتر است به سراغ فرش های 1200 شانه بروید.

 در مقابل اگر می‌خواهید محصولی با کیفیت، ماندگار و با تنوع خوب، اما با هزینه‌ی مناسب‌تر داشته باشید، فرش 700 شانه را خریداری کنید. هر دوی محصولات ارزش خرید بالایی دارند و فقط کافیست تا شرایط و نیاز خود را بشناسید.

راهنمای خرید آنلاین فرش 700 شانه:

یکی از مشکلاتی که هنگام خرید فرش ممکن است با آن روبرو شوید، سختی مراجعه به فروشگاه‌های متعدد برای پیدا کردن طرح و محصول مورد نظرتان است. خرید آنلاین فرش این مشکل را حل کرده و به راحتی می‌توانید در زمان کم از مدل های مختلف فرش 700 شانه از سایت خرید فرش فرشک دیدن کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.