معرفی مراکز معتبر آموزش زبان آلمانی در تهران

یادگیری زبان آلمانی مخصوصا برای افرادی که هیچ پیش زمینه ای از این زبان ندارند به دلیل ویژگی های خاص آن می تواند به صورت خودخوان سخت و شاید غیرممکن باشد.

از این رو توصیه می شود برای یادگیری این زبان حتما در کلاس زبان آلمانی تحت نظر یک استاد زبان آلمانی به یادگیری این زبان بپردازید و مسیر یادگیری خود را راحت تر نمایید.

در اینجا می خواهیم به معرفی آموزشگاه های زبان آلمانی در تهران بپردازیم تا بتوانید با انتخاب یکی از آن ها به یادگیری این زبان که مخاطب زیادی هم دارد مشغول شوید.

۱. آموزشگاه زبان دهخدا

موسسه زبان دهخدا یکی از مراکز آموزش زبان آلمانی در تهران است که با تشکیل دپارتمان تخصصی زبان آلمانی به صورت مکالمه محور به آموزش زبان آلمانی پرداخته است.

کلاس های زبان آلمانی موسسه زبان دهخدا به صورت حضوری و آنلاین به شکل گروهی، نیمه گروهی و خصوصی برگزار می شوند.

این کلاس ها با استفاده از اساتید مجرب و نیتیولایک و آشنا با متدهای تدریس نوین و همچنین منابع معتبر و بروز و بکارگیری بهترین امکانات آموزشی حضوری و آنلاین از جمله بهترین و پربازده ترین کلاس های زبان آلمانی می باشند.

کلاس زبان آلمانی آنلاین در پلتفرم اختصاصی موسسه با پشتیبانی فنی کامل در طول مدت کلاس و تمامی امکانات لازم برای تشکیل یک کلاس استاندارد برگزار می شود تا شبیه سازی کامل از یک کلاس حضوری باشند.

برای ثبت نام و شروع یادگیری ابتدا باید تعیین سطح شوید و اگر هیچ آشنایی با زبان آلمانی ندارید بدون تعیین سطح براساس شرایط تان برنامه ریزی دقیق آموزشی براساس هدف تان انجام خواهد گرفت.

در پایان دوره آموزشی به زبان آموزان مدرکی معتبر که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش می باشد اعطا خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه:  برای تهیه گوشت کدام نژاد گوسفند بهتر است

همچنین در این مرکز کلاس های آمادگی آزمون بین المللی زبان آلمانی نیز برگزار می شود تا شما را برای دریافت نمره دلخواه تان آماده نماید.

آموزشگاه زبان آلمانی گوته

موسسه زبان آلمانی گوته که یکی از مراکز پیشرو در آموزش زبان آلمانی می باشد از سال ۱۹۹۵ که توسط سفارت جمهوری فدرال آلمان در ایران تاسیس شده است به برگزاری دوره های آموزش زبان آلمانی و همچنین برگزاری آزمون های بین المللی زبان آلمانی پرداخته است.

این آموزشگاه به افراد بزرگسال زبان آلمانی را از سطح A1 تا C2 آموزش می دهد و همچنین به برگزاری دوره های تربیت مدرس برای بهبود کیفیت آموزش اساتید نیز می پردازد.

موسسه زبان گوته کلاس های زبان آلمانی را در تمامی سطوح به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند.

آموزشگاه زبان گاما

موسسه زبان گاما یکی از موسسات آموزشی عالی زبان در تهران می باشد که به آموزش زبان آلمانی به صورت حرفه ای و استاندارد می پردازد.

این موسسه به سه شکل حضوری، آنلاین و آفلاین زبان آلمانی را از سطح A1 تا B2 آموزش می دهد که سطح B2 معمولا سطحی است که افراد برای مهاجرت نیاز دارند.

موسسه گاما شما را برای شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی همچون داف آماده خواهد کرد.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج

یکی دیگر از موسسات آموزش زبان آلمانی در تهران آموزشگاه زبان ایران کمبریج می باشد که با بهره گیری از کادری مجرب و اساتید نیتیولایک به آموزش زبان آلمانی پرداخته است.

دوره های آموزش زبان آلمانی این موسسه طبق متد اصلی سفارت آلمان برگزار می شوند. در این دوره ها از بهترین کتاب های آموزش زبان آلمانی در جهت آمادگی زبان آموزان برای آزمون های بین المللی استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه:  خرید اینترنتی کادو تولد

این آموزشگاه زبان آلمانی را از سطوح پایه تا پیشرفته به صورت مکالمه محور و کاربردی برگزار می کند.

آموزشگاه زبان ایرانمهر

یکی دیگر از موسسات آموزش زبان که به صورت تخصصی زبان آلمانی را در سنین مختلف آموزش می دهد آموزشگاه زبان ایرانمهر می باشد.

این موسسه دوره های آلمانی را برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با منابع مختص هر سن برگزار می کند.

این دوره ها به صورت حضوری و آنلاین و با استفاده از اساتید مجرب زبان آلمانی برگزار می شوند. همچنین این دوره ها شما را برای شرکت در آزمون های بین المللی آلمانی آماده خواهند کرد.

آموزشگاه زبان پردیسان

موسسه زبان پردیسان در رده های سنی مختلف از کودکان تا بزرگسالان به برگزاری دوره های زبان آلمانی می پردازد.

این آموزشگاه با برگزاری دوره های آموزش مکالمه زبان آلمانی، زبان آموزان را برای شرکت در آزمون های بین المللی موسسه گوته آماده می کند.

این کلاس ها به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی برگزار می شوند و همچنین برای بهبود سطح مدرسین به برگزاری دوره های تربیت مدرس زبان آلمانی نیز پرداخته است.

کانون زبان ایران

دپارتمان آلمانی کانون زبان ایران که فعالیت خود را از سال ۷۴ با همکاری موسسه کارل دویسبرگ آلمان آغاز کرده است در شمار مراکز پیشرو جهت یادگیری زبان آلمانی در ایران می باشد.

این مرکز آموزشی زبان آلمانی را برای نوجوانان و بزرگسالان برگزار می کند که دوره بزرگسالان از سطح A1 تا C1 را شامل می شود.

دوره های آلمانی موسسه به صورت عادی، ویژه، فشرده و فوق فشرده با ظرفیت های مختلف از ۴ تا ۱۸ نفر برگزار می شوند. همچنین این موسسه به برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی نیز می پردازد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.