بهترین سریال های اکشن که در سال 2024 باید ببینید

در این مقاله لیست بهترین سریال های اکشن علمی تخیلی ماجراجویی را به شما معرفی میکنیم این فیلم ها در سال 2023 تولید شدند ولی به دلیل استقبال زیاد  در این لیست معرفی کردیم ببینید ، می توانید بصورت نیم بها از سایت فیلمزی دانلود و یا انلاین تماشا کنید، درضمن شما می توانید بصورت رایگان و بدون اشتراک اپلیکیشن فیلمزی را نصب کنید تا از جدیدترین فیلم و سریال های 2024 اطلاع پیدا کنید.

سریال فرمانروا: میراث هیولاها

داستان پس از نبرد بین گودزیلا و تایتان ها رخ می دهد و نشان می دهد که هیولاها واقعی هستند، سفر یک خانواده را دنبال می کند تا اسرار مدفون خود را کشف کند و میراثی که آنها را به Monarch مرتبط می کند.

دانلود سریال فرمانروا: میراث هیولاها بصورت نیم بها از سایت فیلمزی

دانلود سریال Monarch: Legacy of Monsters
داستان سریال در سریال فرمانروا میراث هیولاها : پس از نبرد میان گودزیلا و تایتان ها و زمانی که معلوم می شود هیولاها واقعی هستند، «فرمانروا: میراث هیولاها» داستان خانواده ای را به تصویر می کشد که به دنبال افشای رازهای مدفون آبا و اجدادی خود هستند و میراثی را می جویند که آن ها را به سازمانی مخفی موسوم به فرمانروا ربط می دهد درباره سریال سریال فرمانروا میراث هیولاها Monarch Legacy of Monsters محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2023 ساخته شده است. در سریال فرمانروا میراث هیولاها بازیگرانی چون Christopher Heyerdahl، Jess Salgueiro، Mari Yamamoto، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود سریال فرمانروا: میراث هیولاها
پس از نبرد میان گودزیلا و تایتان ها و زمانی که معلوم می شود هیولاها واقعی هستند، «فرمانروا: میراث هیولاها» داستان خانواده ای را به تصویر می کشد که به دنبال افشای رازهای مدفون آبا و اجدادی خود هستند و میراثی را می جویند که آن ها را به سازمانی مخفی موسوم به فرمانروا ربط می دهد.

سریال شکارچیان شگفت‌‌انگیز

کارمندان نودل‌فروشی در روز و شکارچیان شیاطین در شب، شمارنده‌ها از توانایی‌های ویژه‌ای برای تعقیب ارواح بدخواه که انسان‌ها را شکار می‌کنند استفاده می‌کنند.

دانلود سریال The Uncanny Counter

 

سریال The Uncanny Counter
سریال شکارچیان شگفت انگیز محصول سال 2020 کشور کره جنوبی به کارگردانی یو سان دونگ و پارک بونگ ساب و نویسندگی داستان و فیلمنامه سی-بوم کیم، یو جی نا و یو سان دونگ که به صورت مشترکا نگارش فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی را نیز بر عهده داشته اند. اولین قسمت از این سریال در تاریخ 28 نوامبر 2020 از شبکه تلویزیونی اوسی‌ان کره جنوبی نیز آغاز گشت و با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد و باعث شد که تیم سازنده پس از انتشار فصل اول، تولید فصل دوم را آغتاز نمایند. اما بر خلاف فصل اول این مجموعه که از شبکه اوسی‌ان نیز منتشر گردید فصل دوم سریال The Uncanny Counter از شبکه تی وی ان کره جنوبی به پخش رسید. در این مجموعه هنرمندانی همچون جو بیونگ گیو، یو جون سانگ، کیم سه-جونگ، یوم-های ران، سوک مون، آن سوک-هوان، کوانگ-ایل چوی، سو-را کیم به ایفای نقش خود نیز پرداخته اند، بصورت نیم بها می تونید این سریال هیجان انگیر رو از سایت فیلمزی دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه:  همه چیز در خصوص فوق تخصص شانه

سریال جلال‌الدین خوارزمشاه

دانلود سریال جلال‌الدین خوارزمشاه

سریال مندیرمان جلال‌الدین داستان سلطان جلال‌الدین منگوبردی را روایت می‌کند که مغول‌ها را در جنگ‌های زیادی شکست داد.

دانلود سریال جدید زیبا از سایت یا اپلیکیشن فیلمزی بصورت رایگان امکانپذیر است.

سریال جنگ ستارگان: آسوکا 2023

پس از سقوط امپراتوری کهکشانی، شوالیه جدی سابق آهسوکا تانو در حال بررسی یک تهدید در حال ظهور برای یک کهکشان آسیب پذیر است.

درباره سریال:
سریال آسوکا (Star Wars: Ahsoka) یک مجموعه اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی دیو فیلونی (Dave Filoni) است که فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط کمپانی Lucasfilm تولید شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز دیو فیلونی براساس شخصیت‌های خلق شده توسط جرج لوکاس، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون رزاریو داوسون، هایدن کریستنسن، ناتاشا لیو بوردیزو، مری الیزابت وینستد، ری استیونسون، ایمان اسفندی، ایوانا ساخنو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ سریال آسوکا اولین بار در آگوست سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، هلند، اتریش، فنلاند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی مجموعه آسوکا را کری بک، جان فاورو، دیو فیلونی، کاتلین کندی و آر.جی مینو به صورت مشترک برعهده داشته و طراحی تولید آن کاری از داگ چیانگ و اندرو ال. جونز می‌باشد؛ این مجموعه بخشی از فرنچایز جنگ ستارگان است؛ همچنین اسپین‌آفی از مجموعه ماندالورین است که شخصیت آسوکا تانو در آن و دیگر رسانه‌های جنگ ستارگان حضور داشته‌ است؛ این شخصیت در دیگر اسپین‌آف ماندالورین یعنی کتاب بوبا فت نیز حضور داشته‌ است؛ در این مجموعه رزاریو داوسون بار دیگر نقش آسوکا تانو را ایفا می‌کند؛ این شخصیت ابتدا برای مجموعه انیمیشن جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون ساخته شد و اولین حضور لایواکشن او در فصل دوم ماندالورین بود؛ ساخت مجموعه‌ای اسپین‌آف با تمرکز بر این شخصیت در دسامبر سال 2020 اعلام شد که داوسون دوباره این نقش را ایفا کرده و فیلونی پس از ساختن این شخصیت، به عنوان نویسنده مجموعه اعلام شد؛ مراحل فیلمبرداری نیز در اوایل ماه می سال 2022 در لس آنجلس آغاز گردید؛ شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی به همراه نسخه زبان اصلی سریال بسیار جذاب و دیدنی آسوکا را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلمزی دانلود و تماشا کنید.

پیشنهاد مطالعه:  مشاوره طلاق چیست و چه زمانی به مشاوره طلاق مراجعه کنیم؟

سریال وان پیس 2023

دانلود سریال وان پیس 2023

در دنیای دریانوردی، یک کاپیتان دزد دریایی جوان به همراه خدمه خود برای رسیدن به عنوان پادشاه دزدان دریایی و کشف گنج اسطوره ای معروف به “One Piece”.

داستان سریال : یک نسخه جایگزین از زمین، و نسخه ای که در حال حاضر در میانه “عصر طلایی دزدان دریایی” است. دزدان دریایی بی‌رحم بر دریاها حکومت می‌کنند و تنها قوی‌ترین‌ها این شانس را دارند که ادعای مالکیت گنج افسانه‌ای به نام “One Piece” را داشته باشند که بزرگترین دزد دریایی از بین آنها گلد راجر به جا مانده است. سال ها پس از مرگ گلد راجر، پسر جوانی به نام میمون دی. لوفی رویای بزرگ کردن خدمه خود، یافتن وان پیس و اعلام خود را به عنوان پادشاه دزدان دریایی دارد. پس از خوردن میوه شیطانی که به لوفی این قدرت را می دهد که بدنش را شبیه لاستیک کند، به او قدرت و چابکی عظیمی می دهد. وقتی لوفی بالاخره به سن بلوغ می رسد، از روستای فوشا در شرق آبی به راه می افتد و به ماجراجویی بزرگ خود می پردازد تا پادشاه دزدان دریایی بعدی شود.

سریال سیتادل

آژانس جهانی جاسوسی سیتادل سقوط کرد و خاطرات مامورانش پاک شد. اکنون سندیکای قدرتمند، Manticore، در حال ظهور است. آیا ماموران سیتادل می توانند گذشته خود را به یاد بیاورند و قدرت مبارزه را به خود جلب کنند؟دانلود سریال سیتادل
در این سریال هنرپیشگانی چون پریانکا چوپرا جوناس، استنلی توچی، ریچارد مدن، اشلی کامینگز، کائولین اسپرینگال، لسلی منویل به ایفای نقش نیز پرداخته اند. تمامی مراحل ضبط و تصویر برداری از سکانس های فصل اول سریال سیتادل در شهر بیرمنگام انگلیس نیز انجام گردیده است و سه استدیو فیلمسازی به نام های AGBO و Amazon Studios و Midnight Radio ساخت این مجموعه را بر عهده داشته اند.

دانلود فیلم و سریال رایگان بدون اشتراک 

شما می توانید با نصب اپلیکیشن و یا ورود به سایت فیلمزی تمامی فیلم و سریال های جدید روز دنیا و 2024 را بصورت رایگان و نیم بها دانلود ییا تماشا کنید فقط کافی است در اینترنت جستجو کنید سایت فیلمزی و وارد سایت بزرگ فیلمزی شوید. اگر فیلمی میشناسید که در این لیست معرفی نشده است ، می توانید در قسمت نظرات معرفی کنید.

1 نظر
  1. کامران می گوید

    فیلم مخمصه هم خیلی خوبه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.