5 بهترین سایت های دانلود انیمه

انیمه‌ها و انیمیشن‌های ژاپنی یکی از پدیده‌های فرهنگی و هنری جذاب و محبوب در سراسر جهان هستند. با توجه به علاقه‌ی زیاد نوجوانان و جوانان به تماشای انیمه و انیمیشن، یافتن یک سایت خوب برای دانلود این نوع محتوا شاید کمی سخت وچالش برانگیز باشد. در این مقاله، قصد داریم سه سایت برتر برای دانلود بهترین سایت‌های دانلود انیمه و انیمیشن را معرفی کنیم و معیارهای انتخاب آن‌ها را بررسی کنیم.

معیار های انتخاب بهترین سایت برای دانلود انیمه

برای انتخاب بهترین سایت برای دانلود انیمه، ممکن است عواملی مانند رایگان بودن، آرشیو قدرتمند، به روز بودن، زیرنویس فارسی و سانسور محتوا برای شما مهم باشند. همانطور که می دانید در چند سال اخیر میزان فیلترینگ سایت هایی که در زمینه فیلم و سریال فعالیت می کند به شدت افزایش یافته برای همین بسیاری از سایت های که معرفی می کنیم ممکن است بعد از مدت از دسترس خارج شوند یا با آدرس و دامنه دیگری فعالیت کنند. برای همین در لیستی که تهیه کرده ایم همه این موارد را در نظر گرفته ایم. شما عزیزان می توانید هر یک از این سایت ها را بررسی کرده و بهترین سایت را انتخاب کنید.

 

بهترین سایت برای دانلود انیمه

برای دانلود انیمه سایت، کانال و اپلیکیشن های مختلفی وجود دارد. ما در این مطلب لیستی از بهترین‌ها را معرفی کرده‌ایم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد.

 

دانلود انیمه

1- سایت آیوفیلم

آیوفیلم aiofilm یکی از بهترین سایت های رایگان برای دانلود انیمه است که با آرشیو کامل و به روزی که دارد همواره انتخاب بسیاری از اوتاکوهای ایرانی است. شما در آیوفیلم به مجموعه کاملی از انیمه ها و انیمیشن های ژاپنی، چینی و … دسترسی دارید و می توانید با خیال راحت و به رایگان انیمه های خود را دانلود کنید.

پیشنهاد مطالعه:  بررسی تاریخچه سینمای کره از آغاز تا امروز

یکی از ویژگی های سایت آیوفیلم که باعث شده در صدر لیست بهترین سایت های دانلود انیمه باشد آرشیو کامل، عدم سانسور انیمه ها و رایگان بودن آن است. این سایت همچنین لینک دانلود مستقیم فیلم‌ها را با زیرنویس فارسی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. در آیوفیلم با استفاده از جست‌وجوی پیشرفته و فیلترهای ژانر، کشور، رده سنی و امتیاز، می‌توانید به دنبال فیلم، سریال، انیمیشن یا انیمه مورد علاقه خود بگردید و در کیفیت های مختلف دانلود کنید. 😊

 

سایت دانلود انیمه رایگان

2- سایت مرسی مووی

مرسی مووی mercimovie یکی دیگر از سایت های رایگان دانلود انیمه است که محتوای متنوع و با کیفیت را با زیر نویس فارسی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از طریق وب سایت یا کانال تلگرام مرسی مووی، جدیدترین انیمه ها، کمیک، مانگا، مانهوا و… را انیمه‌ها را با زیرنویس چسبیده‌ی فارسی و هماهنگ به‌صورت رایگان دانلود کنید.

مرسی مووی با داشتن یک آرشیو کامل از انیمه ها و دیگر محتواهای مرتبط به عنوان یکی از بهترین سایت های دانلود انیمه و انیمیشن شناخته می شود. پس اگر علاقه‌مند به دیدن انیمه هستید، پیشنهاد می‌کنم به سایت یا کانال مرسی مووی سر بزنید. 😊

 

 

کانال دانلود انیمه

3- انیمه اس پی

انیمه اس پی نیز یکی از بهترین سایت های دانلود انیمه است که امکان دانلود انیمه به صورت کاملا رایگان را دارد. برای دانلود انیمه از این سایت ابتدا باید در کانال تلگرامی این سایت عضو بشید بعد از عضویت در کانال می توانید اقدام به دانلود رایگان انیمه قدیمی و فصلی با سه کیفیت و با زیرنویس چسبیده فارسی و انگلیسی کنید. همچنین انیمه‌ها در این سایت بر اساس ژانر مرتب شده‌اند و شما می‌توانید با رفتن به بخش ژانر محبوب خود، انیمه یا انیمیشن دلخواه خود را بیابید.

 

سایت های دانلود انیمه

4- سایت انیمه لیست

یکی از معروف ترین سایت‌های ایرانی برای دانلود انیمه، انیمیشن، فیلم و سریال کره ای و خارجی با زیرنویس فارسی سایت انیمه لیست است. برای دانلود از این سایت نیاز به تهیه اشتراک دارید. با تهیه اشتراک این سایت می توانید به آرشیو کاملی از انیمه، فیلم و سریال های جدید به تفکیک سال انتشار، ژانر، درحای پخش، پایان یافته و زیر نویس چسبیده دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:  دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت 5

 

5- انی پلاس

انی پلاس نیز یکی دیگر از سایت هایی است که جزو لیست بهترین سایت های دانلود قرار می گیرد. این سایت با دارا بودن آرشیو کاملی از انواع انیمه و مانگا در دسته بندی و ژانر های مختلف توانسته اعتماد کاربران زیادی را به دست آورد. برای دانلود انیمه از این سایت نیاز به تهیه اشتراک دارید. با تهیه اشتراک انی پلاس می توانید به آرشیو کاملی از انیمه ها با زیرنویس چسبیده دسترسی داشته باشید.

 

6- اوتاکو تیلز

اگر به دنبال یک منبع خوب برای دانلود انیمه و مانگا هستید، سایت اوتاکو تیلز می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. این سایت انیمه‌ها را بر اساس ژانرهای متنوعی مانند انیمه‌های تاریخی، اکشن، ایسکای و … طبقه‌بندی کرده‌است. علاوه بر انیمه‌ها، سایت اوتاکو شامل بخش‌های دیگری نیز هست که می‌توانید در آن‌ها موسیقی متن و مانگا های مختلف است که می‌توانید به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید و با تهیه اشتراک دانلود کنید.

 

اپلیکیشن دانلود انیمه

 

4- اپلیکیشن AnimeON

چهارمین منبع دانلود انیمه که قصد معرفی داریم AnimeON هست. AnimeON یک اپلیکیشن اندرویدی است که به شما امکان مشاهده و دانلود انیمه‌های مختلف را با زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله می‌دهد. شما می‌توانید با نصب این اپ، به آرشیو بزرگ و بروز انیمه‌های ژاپنی دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را به صورت آنلاین یا آفلاین تماشا کنید. AnimeON همچنین قابلیت جستجو، فیلتر، نشان کردن، نظر دادن و اشتراک‌گذاری انیمه‌ها را نیز دارد. پس اگر علاقه‌مند به دیدن انیمه هستید، پیشنهاد می‌کنم اپ AnimeON را نصب کنید.

 

4/5 - (4 امتیاز)
5 نظرات
  1. موچن می گوید

    آقا اگه دنبال بهترین سایت برای دانلود انیمه یا مانگا و مانهوا هستید سایت مرسی مووی رو پیشنهاد میدم کلی مانگا و مانهوا ترجمه شده خفن دارن که معتادان میونه

  2. Jujutsu Kaisen می گوید

    اگر به دنبال یک سایت عالی برای دانلود انیمه بدون سانسور هستید، من به شما سایت آیوفیلم رو معرفی می‌کنم. این سایت مزایای زیر رو داره:

    تنوع انیمه: این سایت تنوع بسیار بالایی در انیمه‌های بدون سانسور داره و شما می‌تونید به راحتی انیمه مورد نظر خود را پیدا کنید.
    کیفیت بالا: انیمه‌های این سایت با کیفیت بالا و بدون افت کیفیت قابل دانلود هستن.
    زیرنویس فارسی: تمام انیمه‌های این سایت دارای زیرنویس فارسی هستند که برای کسانی که به زبان ژاپنی مسلط نیستند بسیار مفیده.
    دسته‌بندی دقیق: انیمه‌های این سایت به طور دقیق دسته‌بندی شدن و شما می‌تونید به راحتی انیمه مورد نظر خودتون رو پیدا کنید.
    من به همه دوستداران انیمه پیشنهاد می‌کنم که حتماً از سایت آیوفیلم استفاده کنند.

  3. علی می گوید

    به نظر من بهترین سایت دانلود انیمه بدون سانسور سایت آیو فیلم هست که هم رایگانه و هم زیر نویس فارسی داره آرشیوش هم کامله

  4. berserk می گوید

    کانال های تلگرامی خوبی هم هستن که انیمه ها رو رایگان میزارن

  5. ناروتو می گوید

    سلام ممنون از معرفی این سایت های دانلود انیمه.
    از بین سایت هایی که معرفی کردین 3 تا سایت انی پلاس – انیمه لیست – اوتاکو تیلز اریگان نیستند و نیاز به تهیه اشتراک دارن اما بقیه سایت ها رایگان هستند. از بین شون هم به نظر من آیو فیلم و مرسی مووی بهترین سایت های دانلود انیمه رایگان هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.