مالکان تهران به چه کسانی راحت‌تر سوئیت اجاره می‌دهند!

مسافرانی که به جای اقامت در هتل، اجاره و رزرو سوئیت و آپارتمان مبله را انتخاب می‌کنند، همیشه یک مسئله مهم و اساسی دارند و آن مسئله این است که مالکان شهر بزرگی مثل تهران به چه مسافرانی راحت‌تر خانه اجاره می‌دهند.

مثلاً تعداد زیادی از مسافران هستند که با دوستانشان عازم سفر می‌‎شوند و گروهی دیگر بدون حیوان خانگی‌شان اصلاً سفر نمی‌روند و ممکن است برخی از مالکان تهران با این موارد خیلی راحت کنار نیایند، به همین خاطر تصمیم گرفتیم یک بار برای همیشه در یک مقاله کامل، دقیق و البته کوتاه بگوییم که مالکان تهران بیشتر به چه کسانی آپارتمان مبله اجاره می‌دهند.

 

خانواده‌ها همیشه در اولویت هستند!

اگرچه سفر به سبکی از زندگی تبدیل شده و این روزها کوهنوردان، طبیعت‌گردان و بگپکرهای خوش‌ذوق و بااخلاقی با دوستانشان عازم سفر می‌شوند و حسابی هم خوش می‌گذرانند، اما متاسفانه هنوز مالکانی هستند که فقط و فقط خانه‌شان را به خانواده اجاره می‌دهند و این مسئله برایشان در اولویت است. البته اصلاً جای نگرانی نیست زیرا پیش از اجاره خانه و آپارتمان مبله در تهران شما می‌توانید این مسئله را در اطلاعات سوئیت خوانده و فقط آپارتمان‌هایی را انتخاب کنید که امکان پذیرایی از گروه‌های دوستانه و مجرد را دارند.

افرادی که خوش‌حساب هستند!

مسئوله دوم بحث پرداخت به موقع هزینه‌های محل اقامت است. معمولاً پیش می‌آید که بعضی از مسافران پیش از سفر خانه را برای یک تا دو شب اجاره کرده و وقتی سفرشان طولانی‌تر شده یا برنامه سفرشان عوض می‌شود، قصد تمدید اجاره را دارند. معمولاً در چنین شرایطی مالک در صورتی با مسافر کنار می‌آید که هزینه شب‌های قبل پرداخت شده و برای چند شب آینده نیز پیش‌پرداختی داده شود. در نتیجه معمولاً مالکان خانه‌شان را فقط در شرایطی راحت اجاره می‌دهند که کل مبلغ یا حداقل نیمی از آن را به‌صورت پیش پرداخت گرفته باشند.

پیشنهاد مطالعه:  5 اشتباه رایج افراد در هنگام خرید نرده شیشه ای

این مسئله با توجه به شرایط اقتصادی چه درست و چه غلط، باعث شده تا مالکان مسافران خوش‌حساب را به دیگران ترجیح دهند.

افرادی که برنامه سفرشان مشخص است!

مورد سوم، اولویت اجاره به مسافرانی است که برنامه سفرشان مشخص است و از قبل مثلاً هفته‌ها زودتر خانه را اجاره کردند و می‌دانند دقیقاً چند شب قرار است در این خانه مانده و سپس به شهر خودشان بازگشته یا به شهر دیگری بروند.

همین برنامه‌ریزی دقیق به مالک این اطمینان را می‌دهد که مسافر هم خوش‎حساب است و هم در ساعت مقرر یعنی تا 12 طهر خانه را تحویل می‌دهد و آسیبی را به خانه وارد نمی‌کند. در نتیجه علاوه بر افراد خوش‌حساب، اولویت بعدی مالکان برای اجاره خانه را باید مسافرانی معرفی کنیم که برنامۀ سفرشان دقیق مشخص است. همچنین اگر شما یک خانه را چند بار اجاره کرده و به هر دلیلی سفرتان تغییر کند و مجبور به کنسل کردن رزرو شوید، احتمالاً برای دفعات بعدی مالک درخواستتان را قبول نکند. تا این نکته را گفتیم بد نیست یادتان باشد که تحویل دادن خانه تا 12 ظهر و تحویل گرفتن از ساعت 14 عصر است و تاخیر در تحویل دادن خانه بر اساس قوانین می‌تواند شامل جریمه هم شود.

مسافرانی که به قوانین اجاره احترام می‌گذراند!

در دسته آخر هم باید افرادی را معرفی کنیم که به قوانین خانه احترام می‌گذارند. البته همین ابتدا باید بگوییم که هیچ قانونی وجود ندارد که اجازه همراه بردن حیوان خانگی، برگزاری مهمانی یا پذیرایی از گروه‌های دوستانه مجرد را ندهد اما این مسئله به صورت عرفی بین مالک و مسافری که خانه را اجاره کند، گذاشته شده است. شما در زمان اجارۀ خانه و در قسمت قوانین اجاره می‌توانید تمامی موارد را چک کنید و مثلاً اگر قرار است با اعضای خانواده سفر رفته و تولد فرزندتان را جشن بگیرید، مطمئن شوید که مالک امکان برگزاری مهمانی را در قوانین اجاره آورده است.

پیشنهاد مطالعه:  چند ترفند صاف دوختن با چرخ خیاطی

با رعایت قوانین خانه می‌توانید مطمئن باشید که برای اجاره دفعات بعدی همچنان یکی از اولویت‌های مالک هستید و اگر این قوانین را رعایت نکنید، حتی ممکن است امکان تمدید اجاره در طول سفر را هم نداشته باشید.

اجاره

با بهترین قیمت در تهران خانه اجاره کنید!

تا اینجا با چند مورد از مسائلی که به شدت مورد توجه مالکان است، آشنا شدید و حالا می‌دانید اگر قصد سفر به تهران و اجاره آپارتمان مبله را داشته باشید؛ بهتر است که چه مواردی را رعایت کنید.

اهمیت رفتار صاحب خانه در اجاره روزانه خانه در تهران

برای اجاره آنلاین خانه مبله در تهران و دیگر شهرها هم می‌توانید از سایت‌هایی مانند هومسا، میهمان شو، جاباما، جاجیگا و شب استفاده کنید که با بهترین قیمت امکان اجاره خانه و سوئیت مبله در مناطق مختلف تهران را برایتان فراهم کردند.

یادتان باشد که در صفحۀ اختصاصی هر خانه می‌توانید علاوه بر عکس‌های واقعی، تجربۀ مهمانان قبلی و قوانین اجاره خانه را هم خوانده و اگر همه چیز مناسب شرایطتان بود، خانه را رزرو کنید. در صورتی هم که نیاز به راهنمایی، تمدید اجاره، کنسلی یا شکایت مورد خاصی داشتید، می‌توانید در اسرع وقت با سایتی که از آن خانه گرفتید، تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.