مایکل سیلر فروش سهام مایکرواستراتژی برای خرید بیت کوین را آغاز کرد

سیلر در فراخوان درآمد سه ماهه سوم مایکرواستراتژی در 2 نوامبر گفت که قصد دارد روزانه 5000 سهام MSTR را برای چهار ماه آینده بفروشد، که به “تعهدات شخصی” و خرید بیت کوین اختصاص خواهد یافت. وی افزود که با وجود فروش شخصی‌اش، سهم او در شرکت قابل توجه است.

سیلر پیش از این گفته بود که این اقدام به او اجازه می‌دهد تا به تعهدات شخصی خود رسیدگی کند و البته بیت‌کوین BTC بیشتری بخرد.

مایکل سیلر Michael Saylor، رئیس اجرایی مایکرواستراتژی MicroStrategy، فرآیند چهار ماهه فروش 216 میلیون دلار سهام خود در این شرکت را آغاز کرده است و قبلاً گفته بود بخشی از آن برای خرید بیت کوین استفاده می شود. سریع ترین بلاکچین جهان کدام است ؟

سیلر در تاریخ 2 ژانویه فاش کرد که فروش 315000 سهام جایزه خود را که برای اولین بار در آوریل 2014 به او اعطا شده بود، آغاز کرده است. اختیارات سهام اعطا شده در 30 آوریل 2024 منقضی می شود.

فروش سهام مایکل سیلر. منبع:  SEC

فروش سهام مایکل سیلر. منبع:  SEC

بر اساس این پرونده، سیلر این فرآیند را در 2 ژانویه آغاز کرد و اولین بخش از 5000 سهم خود را فروخت.

سیلر در فراخوان درآمد سه ماهه سوم مایکرواستراتژی در 2 نوامبر گفت که قصد دارد روزانه 5000 سهام MSTR را برای چهار ماه آینده بفروشد، که به “تعهدات شخصی” و خرید بیت کوین اختصاص خواهد یافت. وی افزود که با وجود فروش شخصی‌اش، سهم او در شرکت قابل توجه است.

با توجه به پرونده اول نوامبر، سیلر می تواند حداکثر 400000 سهم از اختیارات سهام خود را بین 2 ژانویه و 26 آوریل امسال بفروشد.

پیشنهاد مطالعه:  حقوق و دستمزد در گرداب گرانی؛ شناور ماندن یا غرق شدن؟

در حالی که بیت کوین از ابتدای سال گذشته رشد چشمگیر 170 درصدی را ثبت کرد، سهام مایکرواستراتژی در طول سال گذشته 411 درصد افزایش یافته است.

در 27 دسامبر، مایکرواستراتژی  14620 بیت کوین را به قیمت 615 میلیون دلار خریداری کرد. با این خرید، مجموع دارایی های بیت کوین این شرکت به رقم خیره کننده 189150 کوین افزایش یافت و ارزشی حدود 8.5 میلیارد دلار با قیمت فعلی دارد.

منبع خبر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.