دانلود سریال عقرب عاشق قسمت 1 و 2 (کامل با لینک مستقیم)

عقرب عاشق – Aghrabe Ashegh

سال ساخت: 1400 |  فصل یک

تهیه کننده: رضا محقق | نویسنده: امین محمودی و حامد افضلی | کارگردان: حسین سهیلی زاده

 

 

بازیگران سریال عقرب عاشق

بازیگرانی که در سریال عقرب عاشق به ایفا نقش خواهند پرداخت عبارتند از:

آتنه فقیه نصیری، آرمان درویش، حسین پاکدل، رضا بهبودی، رویا جاویدنیا، سمیرا حسینی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، هدایت الله سجادی، سیاوش خیرابی، شقایق فراهانی، شیدا یوسفی، عاطفه رضوی، متین ستوده، محمدرضا فروتن، ساقی حاجی پور، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رضا پژوهی

 

 

خلاصه داستان سریال عقرب عاشق

سریال “عقرب عاشق” ساخته‌ی حسین سهیلی‌زاده است که قرار است در شبکه نمایش خانگی پخش شود. این سریال در ژانر تخیلی و عاشقانه قرار دارد و به معضلات اجتماعی جامعه می‌پردازد. بخشی از فیلمبرداری در شهرهای شرقی ایران، مانند مشهد و بخش دیگری در تهران و اطراف آن انجام می‌شود. به گفته تهیه‌کنندگان، این سریال با استفاده از تکنیک‌های ویژه‌ی و سینمایی، داستان جذاب و شخصیت‌های قوی و پویا را به تصویر می‌کشد. هنرمندانی همچون پگاه آهنگرانی، فریده صالحی، حسین یاری و پوریا پورسرخ در این سریال حضور دارند. مدتی پیش، تصاویری از پشت صحنه و کارگردانی این سریال منتشر شده بود که نشان داد که این سریال با بودجه‌ی بالا و بهره‌گیری از تکنیک‌های حرفه‌ای ساخته شده است.

 

زمان پخش سریال عقرب عاشق

طبق آخرین اخبار منتشر شده زمان پخش سریال عقرب عاشق در شبکه نمایش خانگی تیر ماه 1402 خواهد بود. این احتمال وجود دارد که زمان پخش تغییر کند.

پیشنهاد مطالعه:  دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت 8

 

دانلود سریال عقرب عاشق با لینک مستقیم

لینک های دانلود سریال عقرب عاشق به محض انتشار در دسترس قرار خواهند گرفت.

 

تیزر سریال عقرب عاشق

 

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.