ساعت های لوکس برای روز مادر

سیتیزن، یکی از معروف ترین برندهای ساعت زنانه است که درست مانند رقیبان خود مثل CASIO و Seiko Seiko به تولید ساعت های با کیفیت، مقرون به صرفه و مدرن می پردازد. شرکت سیتیزن، یک کمپانی ژاپنی است که در سال 1918 تاسیس شد و هدف خود را با بیان عبارت « تحقیق مستمر برای تولید ساعت هایی است که به همه افراد زمان دقیق نشان می دهد و از سبک زندگی آنها حمایت می کند.» نشان داد. این شرکت، ساعت های مختلفی تولید کرده که هر یک ویژگی های منحصر به فردی دارد. مرغوبیت آن ها به قدری بالاست که قطعا انتخاب را برای شما خریدار عزیز سخت خواهد کرد. در ادامه به معرفی 10 عدد از بهترین ساعت های برند سیتیزن می پردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین ساعت های برند سیتیزن

Citizen Women’s Axiom Watch

سیتیزن، ساعت های مختلفی از برند Axiom زنانه و مردانه را تولید کرده است. Axiom ، یک انتخاب منحصر به فرد برای زنانی است که به دنبال یک ساعت شیک و ساده هستند. این ساعت از فولاد ضد زنگ ساخته شده و همچنین به فناوری Eco-Drive نیز مجهز است، به این معنی که هیچ نیازی به باتری وجود ندارد. سادگی این ساعت سبب شده تا امکان ست شدن با هر تیپ و استایلی وجود داشته باشد.

ساعت مچی Citizen

پیشنهاد مطالعه:  نیسان آبی ۲: سری جدید سریال کمدی پرطرفدار به زودی در فیلیمو

Citizen Eco-Drive Promaster Diver

سیتیزن، یکی از بهترین تولید کننده ساعت های ضد آب است. مدل Eco-Drive Promaster Diver برای غواصان بسیار مناسب می باشد. این ساعت در ارتفاع 300 متری آب نیز کار کرده و برای مچ دست های بزرگ نیز عالی به نظر می رسد. اگر با دقت به ساعت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که پیچ تنظیم ساعت که معمولا در سمت راست قرار می گیرد، در مدل Promaster Diver  در سمت چپ قرار دارد. در نتیجه استفاده از آن برای چپ دستان عزیز بسیار ساده تر خواهد بود.

Citizen Eco-Drive Stainless Steel Watch

ساعت Stainless Steel Watch، به دلیل سادگی، طراحی زیبا و مقرون به صرفه بودن از محبوبیت زیادی در میان مردم برخوردار است. این ساعت دارای یک صفحه نمایش آنالوگ با اعداد سفید پررنگ روی یک صفحه سیاه، و یک قسمت روز / تاریخ نزدیک به ساعت سه است. (با دقت به تصور نگاه کنید) اگر به دنبال یک ساعت ساده برای استفاده روزمره هستید، Stainless Steel Watch انتخاب مناسبی خواهد بود که امکان ست کردن آن با اکثر تیپ و استایل ها وجود دارد.

Citizen Corso Blue Dial Women’s Watch

Citizen Men’s Promaster Professional Diver

مدل Promaster Professional Diver، از ساعت هایی است که زیبایی و منحصر به فرد بودن را به شما هدیه می کند. این مدل دارای گواهینامه ISO ، یک قاب استیل ضد زنگ، یک کریستال معدنی ضد بازتاب و یک حاشیه چرخشی یک طرفه بوده که در لیست بهترین ساعت های غواصی زیر 500 دلار قرار گرفته است. همچنین پیچ تنظیم این ساعت، نزدیک به ساعت چهار قرار گرفته است. اعداد و نشانه های واضح این ساعت، از مزیت های آن محسوب می شود که برای استفاده در محیط های آبی بسیار مناسب خواهد بود

پیشنهاد مطالعه:  روش تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای کار کانادا

Citizen Capella Diamond Stainless Steel Watch

Citizen Eco-Drive Super Titanium PCAT Chronograph Watch

این ساعت، به لطف بهره گیری از زمان سنج اتمی مورد توجه تعداد زیادی از افراد قرار گرفته است. این فناوری، امکان تنظیم ساعت در نقاط زمانی مختلف را فراهم کرده و از این رو برای خلبانان و گردشگران بسیار مناسب خواهد بود. کرونوگراف، تقویم، Eco-Drive، زنگ هشدار و GMT از ویژگی این مدل است. با خرید از مراکز معتبر می توانید پنج سال گارانتی دریافت کنید.

تی تی بول – زمان را با شکوه تجربه کنید!

آیا به دنبال یک ساعت شیک و با کیفیت هستید؟ آیا به دنبال انواع ساعت‌های مچی اتوماتیک، اسپرت یا حتی هوشمند می‌گردید؟

در تی تی بول، خرید شما به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل می‌شود. ما با افتخار تنوعی از برندها مانند CASIO ، G-SHOCK، SEIKO، CITIZEN و بسیاری از برندهای مطرح دنیا را در اختیار شما قرار می‌دهیم.
از ساعت‌های اتوماتیک گرفته تا ساعت‌های هوشمند و لوازم جانبی فوق‌العاده، ما با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، انتخابی برای هر سلیقه ارائه می‌دهیم. همچنین از انواع بندها و لوازم جانبی گرفته تا شارژرها و هدفون‌ها، تمامی اقلام مرتبط با دنیای ساعت در فروشگاه تی تی بول در دسترس شماست.
از زیبایی و سادگی تا لوکس‌ترین‌ها!
در تی تی بول دنیایی متنوع از ساعت‌های مچی با شروع قیمت از 500 هزار تومان تا 35 میلیون تومان موجود است.
📦 ارسال به سراسر کشور و گارانتی اصالت محصولات.
به جشنواره خرید تی تی بول بپیوندید و از تنوع در دنیای لوکس و زیبای آن لذت ببرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.