راهنمای خرید کادو سازمانی شب یلدا خلاقانه و جدید

شب یلدا نه تنها فرصتی برای دورهم جمع شدن اعضای خانواده، که حتی بهانه‌ای برای احیای سنت‌های قدیمی در محل کار است. شب یلدا چه روزی است؟ درواقع، شب یلدا به بازه زمانی بین غروب ۳۰ آذر تا طلوع ۱ دی گفته می‌شود. در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت‌ها شب یلدا را به چشم فرصتی برای جشن گرفتن نگاه می‌کنند که در آن با تهیه کادو سازمانی شب یلدا خاطره‌ای خوش را برای کارمندان خود رقم می‌زنند. هدایای سازمانی شب یلدا بسته به رویکرد شرکت‌ها شامل آیتم‌های مختلفی است که از جمله آن می‌توان به آجیل شب یلدا، خشکبار، دیوان حافظ و … اشاره کرد. در ادامه 5 ایده جالب برای هدایای سازمانی شب یلدا را معرفی می‌کنیم:

آجیل شب یلدا را از کجا تهیه کنیم؟

اگر مسئول خرید یک شرکت هستید و به این فکر می‌کنید که هدایای سازمانی شب یلدا را از کجا تهیه کنیم؟ می‌توانید به برترین فروشگاه‌های آجیل و خشکبار فکر کنید. یکی از اجزایی که در پک سازمانی شب یلدا گنجانده می‌شود، آجیل شیرین یا آجیل چهار مغز است. خشکبار ایوب و خشکبارتواضع از جمله آجیل فروشی‌های محبوب تهران هستند که کیفیت خشکبار آن‌ها زبان‌زد است. اما اگر به دنبال تهیه یک بسته آماده و شکیل‌تر هستید، پیشنهاد روبینا رز به شما خرید پک سازمانی شب یلدا از بارجیل است.

5 ایده جذاب برای کادو سازمانی شب یلدا

یکی از بخش‌های اصلی هدیه سازمانی شب یلدا، یک یادگاری است که نشان بلندترین شب سال را داشته باشد. این یادگاری را می‌توانید به‌صورت شخصی‌سازی شده برای هر کارمند به صورت مجزا تهیه کنید و یا به صورت عمده سفارش دهید.

محصولات هنری گالری ژوتم

پیشنهاد مجله روبینا رز به شما تهیه ظروف دست‌ساز از گالری هنری ژوتم است. شما می‌توانید آثار هنری مختلفی را با طرح انار، هندوانه، گل و مرغ و … برای شب یلدا سفارش داده و به‌عنوان کادو سازمانی به همکاران خود هدیه کنید.

ظروف گالری هنری ژوتم دست‌ساز است و به همین دلیل ارزش هنری بالایی دارد. همچنین تنوع طرح‌ها و رنگ‌های آن دست شما را در انتخاب هدیه سازمانی شب یلدا باز می‌گذارد.

پیشنهاد مطالعه:  قیمت ایمپلنت فک با پیوند استخوان

دستبند یا گردنبند طلا

یکی از یادگاری‌هایی که می‌توانید در پک کادو سازمانی شب یلدا قرار دهید، دستبند طلا است. اگر بودجه‌ای که برای هدیه سازمانی شب یلدا در نظر دارید، قابل توجه است، می‌توانید برای کارمندان خود پلاک طلا با طرح انار یا هندوانه تهیه کنید. پلاک طلا را می‌توانید همراه با دستبند چرمی برای آقایان و خانم‌ها سفارش دهید.

این هدیه سازمانی شب یلدا را به سازمان‌هایی توصیه می‌کنیم که تعداد کارمندان ان‌ها محدود است و قصد دارند یک یادگاری ارزشمند در بلندترین شب سال به همکاران خود هدیه کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید پلاک طرح انار از گالری پرسته یا کیاگالری دیدن کنید.

گل رز جاودان

یکی از اجزایی که زیبایی هدیه سازمانی شب یلدای شما را دوچندان می‌کند، گل جاودان است. اگر می‌خواهید برای همیشه در خاطره کارمندانتان بمانید، یک شاخه گل رز ابدی به آن‌ها هدیه کنید که تا سال‌ها دوام و ماندگاری دارد و هر بار نگاه کردن به آن خاطره همکاری با مجموعه شما را در ذهن او زنده می‌کند.

روبینا رز تولید کننده انواع محصولات از گل جاودان برای خانم‌ها و آقایان است. در صورت تمایل می‌توانید تک شاخه رزجاودان را برای کارمندان آقا و گردنبند طرح زمستانی رز جاودان را برای کارمندان خانم تهیه کنید. همچنین اگر به دنبال یک مجموعه کامل‌تر هستید می‌توانید با سفارش باکس یلدای روبینا رز یک پک سازمانی یلدایی ماندگار به کارمندان خود هدیه دهید.

نوشت افزار

بسیاری از کارمندان اهل استفاده از Stationery هایی مثل برچسب، کاغذ چسب‌دار، خودکار و روان‌نویس‌های خاص و … هستند. اگر می‌خواهید با خرید هدیه سازمانی شب یلدا فرهنگ نظم در محیط کاری را ارتقاء دهید و گزارش‌های منظمی از کارمندانتان دریافت کنید می‌توانید یک ست Stationery تهیه کنید.

یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید انواع لوازم‌التحریر و نوشت افزار برند s.a.m است. این برند تنوع وسیعی از انواع دفتر و دفتر یادداشت، تقویم و … را عرضه می‌کند که می‌توانید آن را در پک سازمانی شب یلدا قرار دهید و به کارمندان خود تقدیم کنید.

صنایع خاتم‌کاری

اگر یک شرکت با سابقه هستید و می‌خواهید یک کادوی اصیل و خاص به کارمندان خود در شب یلدا هدیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که به محصولات خاتم کاری فکر کنید. صنایع خاتم‌کاری یکی از محصولات هنری ارزشمند است که معمولا هنرمندان اصفهانی آن‌ها را با دست طراحی می‌کنند.

از هنر خاتم‌کاری برای تهیه محصولات مختلفی مثل جعبه جواهر، ساعت، قلمدان، شکلات‌خوری و … استفاده می‌شود که می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان کادو سازمانی شب یلدا به کارمندانتان هدیه دهید.

پیشنهاد مطالعه:  فروش سینی کابل، نردبان کابل و لوله برق (کاندوئیت) در منورگستر

هدیه سازمانی شب یلدا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

تفاوتی ندارد که چه‌تعداد پک سازمانی برای شب یلدا تهیه می‌کنید، بلکه مهم این است که آن را هوشمندانه و در تناسب با سلیقه کارمندانتان تهیه کنید. در ادامه نکات مهم برای تهیه هدیه سازمانی شب یلدا را مرور می‌کنیم:

هدیه سازمانی شب یلدا باید با سابقه و اعتبار شرکت همخوانی داشته باشد.

کادو سازمانی شب یلدا باید متناسب با سن و نسل کارمندان باشد.

هدیه سازمانی شب یلدا باید ارزشمند باشد و علاوه‌بر جنبه یادگاری، کاربردی باشد.

هدیه سازمانی شب یلدا باید به زیبایی تزیین شده باشد.

جمع‌بندی

در سال‌های اخیر صمیمیت و قدردانی جزئی از فرهنگ سازمانی بسیاری از شرکت‌ها شده و به همین دلیل شرکت‌ها از فرصت شب یلدا برای تهیه کادو سازمانی برای کارمندانشان استفاده می‌کنند. هدیه شب یلدا باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا بیشترین تاثیر را روی احساسات خانم شما بگذارد.. در حقیقت شب یلدا بهانه‌ای است برای مدیران یک شرکت که فرهنگ صمیمیت، احترام و قدردانی را در مجموعه خود پیاده کنند و به همین دلیل بسیاری از مجموعه‌ها در حوالی آخرین روزهای پاییز به فکر تهیه هدایای سازمانی شب یلدا هستند. در این یادداشت 5 ایده جالب برای هدایای سازمانی شب یلدا را معرفی کردیم که بسته به جوان یا با تجربه بودن کارمندانتان و بودجه‌ای که در دست دارید می‌توانید اجزای پک شب یلدای سازمانی را انتخاب کنید.

سوالات پر تکرار

در پک سازمانی شب یلدا چه چیزهایی باید قرار داد؟

آجیل، فال حافظ یا دیوان حافظ، گل و یک یادگاری (هدیه) از جمله اجزایی است که در بسته هدیه سازمانی شب یلدا قرار می‌گیرد.

بهترین هدیه سازمانی شب یلدا برای کارمندان نسل جوان چیست؟

اگر کارمندان مجموعه شما از نسل Z یا نسل جوان هستند، می‌توانید به خرید نوشت افزار به‌عنوان هدیه سازمانی شب یلدا فکر کنید زیرا استفاده از Stationery در میان جوانان بسیار رواج دارد.

هدیه مناسب شب یلدا برای کارمندان رده بالای یک سازمان چیست؟

بهترین هدیه برای کارمندان با سابقه یک مجموعه، یک هدیه نفیس مانند جعبه خاتم‌کاری یا صنایع قلم‌نی، مس و … است. این هدیه ارزشمند را می‌توان به صورت پک در کنار آجیل شب یلدا قرار داد و با گل طبیعی جاودان تزیین کرد.

برگرفته شده از robimarose.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.