بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران و ایران

یکی از گام‌های ابتدایی برای دیجیتال کردن کسب و کار، این است که با یکی از برترین شرکت های طراحی سایت همکاری کنیم. اما موضوع اصلی و دشوار زمانی ایجاد می‌شود که ما هیچ‌کدام از این شرکت‌ها یا اصطلاحا آژانس‌ها را نشناسیم.

در این شرایط باید به دوستان خود مراجعه کنیم تا آنها بتوانند به ما کمک کنند. در واقع ما به دوستان و اعضای خانواده خود اعتماد داریم و در صورتی که آنها برندی را معرفی کنند به آن اعتماد خواهیم کرد. ممکن است دوستان شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعال نباشند و به همین دلیل من قصد دارم برخی از مواردی که باعث می‌شود بهترین شرکت های طراحی سایت را بشناسید را در ادامه به شما معرفی کنم. بنابراین پیشنهاد می‌کنم با من همراه باشید.

سابقه و اعتبار شرکت

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید قبل از همکاری در نظر داشته باشید مربوط به سابقه یا اعتبار شرکت است. در صورتی که کامپیوتری در اختیار داشته باشید و وارد محیط جستجوی گوگل شوید، به راحتی می‌توانید از این موضوع آگاهی پیدا کنید.

اگر نام کسب و کاری را جستجو کنید، در کنار لینک معرفی شده بخشی درباره Translate This Page وجود دارد و اگر سه نقطه کنار آن را بزنید، تصویری مانند زیر برای شما نمایش داده خواهد شد.

نحوه بررسی اعتبار و سابقه سایت

این تصویر مربوط به برند سئو کار است که به عنوان یکی از برترین شرکت های سئو به شمار می‌رود.

موارد دیگری نیز وجود دارند که به راحتی این امکان را به شما می‌دهند تا از میزان سابقه کسب و کار مورد نظر مطلع شوید.

مواردی مانند اینماد، ابزارهای بررسی عمر دامنه مانند websiteseochecker و …

ما در نت چین نیز این امکان را ایجاد کردیم تا از سابقه و اعتبار شرکت آگاه شوید. به طور کلی برای هر کسب و کار یک صفحه‌ای ایجاد می‌شود که در آن اطلاعات کاملی از جمله سال تاسیس، آدرس سایت، آدرس شبکه‌های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر درج می‌شود.

همچنین در نظر گرفته‌ایم که نظرات و تجربیات ثبت شده کاربران در این صفحه و تمامی صفحات آنلاین درباره برندها را نیز نمایش دهیم تا از طریق یک صفحه به راحتی بتوانید اطلاعات مفیدی کسب کنید. تمامی کسب‌وکارها در دسته بندی‌های مرتبط با زمینه کاری خود نمایش داده شده‌اند. به عنوان مثال، اگر بخواهید با بهترین سایت رپورتاژ همکاری کنید یا بخواهید بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین را بشناسید و بسیاری موارد دیگر، این دسته بندی‌ها در نت چین ایجاد شده‌اند و کسب‌وکارهای بسیاری در آنها معرفی‌ شده‌اند.

پیشنهاد مطالعه:  بهترین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش در تهران

نمونه کارهای انجام شده

برای اینکه بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید، یکی از مهم‌ترین موارد این است که نمونه کارهای آنها را مورد بررسی قرار دهید.

به طور کلی عرض می‌کنم؛ برای یک شرکت که بگوید ما بهترین هستیم به راحتی آب خوردن است! قصد من این نیست که شرکتی را مورد حمله قرار بدم، بلکه گفتن با عمل‌کردن زمین تا آسمان تفاوت دارد.

تمامی شرکت‌های طراحی سایت در بخشی نمونه کارهای انجام شده خود را به نمایش می‌گذارند و پیشنهاد می‌کنم حتما این بخش‌ها را مورد بررسی قرار دهید. وارد سایت‌های معرفی شده بشوید و در بخش انتهایی آن سایت‌ها مشاهده کنید که نام آن قرار گرفته یا خیر. در صورتی که نام برند آنها ذکر نشده بود، اگر می‌توانستید با صاحبین کسب و کار ارتباط گرفته تا مطمئن شوید شرکت مد نظر شما آن سایت را طراحی کرده باشد.

چون این امکان وجود دارد که هر تیم یا شخصی بتواند یک سایت را مشاهده کرده و ادعا کند که طراحی آن را انجام داده است! باز هم عرض می‌کنم من قصد خراب کردن هیچ شخص یا برندی را ندارم فقط سعی می‌کنم حقایقی که وجود دارند را اطلاع رسانی کنم.

نحوه پشتیبانی

پشتیبانی در حال حاضر برای شرکت‌های طراحی سایت امر بدیهی است و دیگر به عنوان مزایا شناخته نمی‌شود! اگر با شرکتی قصد همکاری دارید که خدمات پشتیبانی ارائه نمی‌کند بهتر است که در همکاری با آنها تجدید نظر کرده و شرکت‌های دیگر را نیز مورد بررسی قرار دهید.

بهتر است قبل از هر چیزی ابتدا به صورت رایگان از مشاورین آنها اطلاعات جذب کنید تا ببینید سطح مهارت آنها در چه اندازه است و همچنین بپرسید به چه مدت بعد از اتمام پروژه به شما پشتیبانی ارائه می‌شود؛ یا اینکه موارد لازم برای اینکه تیم شما کارها را به عهده بگیرد آموزش داده می‌شود یا خیر.

بسیار مهم است که شرکت مورد نظر شما پشتیبانی مناسبی انجام دهد، چون اگر در پروژه مشکلی به وجود بیاید و مسئولین قبول نکنند که کاری انجام دهند مشکل بزرگی در ابتدای دیجیتالی شدن کسب و کار شما به وجود آمده است. علاوه بر این، شرکت‌های دیگر نیز تمایلی به برطرف کردن این مشکل ندارند، چون آنها نمی‌دانند که عمق مشکل ممکن است تا کجا باشد.

بهترین کار این است که با آنها تماس بگیرید و با مشاورین صحبت کنید، یا اینکه به صورت حضوری در جلسه‌ای شرکت کنید تا آشنایی بیشتری با شرکت مورد نظرتان داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:  خرید لوله استیل، ضایعات استیل، ورق ابعادی و پروفیل استیل در مرکز استیل

قیمت – برگ برنده

به طور کلی می‌توان گفت که برگ برنده در این زمینه قیمت است، اما صرفا قیمت همیشه باعث نمی‌شود که رضایت کافی از نتیجه پروژه داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر شما در سال 1403 برای ایجاد پروژه طراحی سایت خود فقط 5 میلیون تومان هزینه کنید، این باعث نمی‌شود که پیروزی بزرگی بدست آورده‌اید؛ چون ممکن است مشکلات بسیاری به دلیل همین ارزانی برایتان ایجاد شود و حتی باعث شود که برای طراحی سایت مجدد اقدام کنید!

البته به این معنی نیست که سایت‌های ارزان بدردنخور هستند؛ اما باید این موضوع را در نظر بگیرید که افراد یا تیم متخصص زمان زیادی برای بهبود مهارت‌هایشان اختصاص داده‌اند و به اندازه تلاشی که کرده‌اند هزینه طلب می‌کنند.

همینطور باید بدانید که سایت‌های گران و لاکچری (بالای 100 میلیون تومان) نیز تضمینی برای عالی بودنشان نیست؛ چون ممکن است افرادی بخواهند از بالا بودن قیمت پروژه سوءاستفاده کنند. به طور کلی در ناخودآگاه ما گران به معنی خوب و ارزان به معنی بدردنخور تعریف شده است.

یکی از کارهای مفیدی که اکثر شرکت‌های برتر در زمینه طراحی سایت انجام می‌دهند، این است که قیمت را با توجه به نیاز شما برای پروژه تعیین می‌کنند. به عنوان مثال، اگر شما بخواهید بیشتر از 30 میلیون تومان برای یک سایت شرکتی ساده هزینه کنید، ممکن است شرکت به شما بگوید که نیازی به این هزینه برای طراحی نیست و به عنوان مثال می‌توانید 10 میلیون را به موارد مربوط به بازاریابی اختصاص دهید.

بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران و ایران

من تلاش کردم در این مقاله مهم‌ترین موارد را اشاره کنم تا به سادگی بتوانید با شرکتی عالی ارتباط برقرار کنید. در ادامه نیز بهترین شرکت های طراحی سایت را معرفی می‌کنم تا در صورت نیاز بتوانید پروژه خود را با آنها پیش ببرید.

وبسیما

نوین

سه سوت وب

ایران وب لایف

وب کده

راست چین

ما در نت چین تلاش می‌کنیم تا بهترین سایت های ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم از سایت ما بازدید کرده یا در صورتی که نیاز است کسب و کار خود را به صورت رایگان ثبت نمائید تا به مشتریان بالقوه خود در دسته بندی مرتبط با زمینه کاری‌تان نمایش داده شوید.

1 نظر
  1. علی می گوید

    مرسی از مطلب خوبی که منتشر کردید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.