با چشم بسته این عطرها را بخرید – بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران عطر و ادکلن، ماندگاری و پخش بوی بالای آن است. بر طبق تجربه اولین سوال اکثر افرادی که وارد عطرفروشی می‌شوند، در رابطه با این دو فاکتور مهم است. به همین دلیل شناخت یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و پخش بوی مناسب، می‌تواند کمک بزرگی برای خرید راحت‌تر از میان تنوع بالای برندها و روایح در بازار باشد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با این ادکلن‌ها و ویژگی‌های هر یک آشنا شوید.

همچنین برای شناخت ادکلن‌های زنانه با ماندگاری بالا می‌توانید این مطلب را مطالعه نمایید.

لازم به ذکر است درصورتی‌که نمی‌خواهید هزینه بالایی برای خرید ادکلن‌های اورجینال و برند بپردازید، می‌توانید ادکلن‌های شرکتی مثل فراگرنس ورد و روونا که قیمت بسیار ارزان و کیفیت قابل توجهی دارند، را خریداری نمایید.

یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا چه خصوصیاتی دارد؟

امروزه با توجه به افزایش مشغله‌های کاری و پیشرفت سریع تکنولوژی اکثر خریدها به صورت اینترنتی در خانه و یا محل کار افراد انجام می‌شود. سایت‌های فروش عطر و ادکلن نیز به نوبه خود پیشرفت زیادی کرده و کار مردم را در امر خرید ادکلن مورد نظر خود آسان کرده است.

البته درست است که خرید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی آسان است اما آیا اطلاعات کافی درباره خرید کالای مورد نظر خود را داریم؟ بنابراین لازم است در قدم اول خصوصیات یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا را بدانیم تا بتوانیم خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنیم.

اولین قدم برای خرید ادکلن از سایت‌های اینترنتی یافتن یک فروشگاه معتبر و تخصصی در این زمینه می‌باشد. چراکه امروزه افراد سودجوی بسیاری نیز کالاهای تقلبی و بی‌کیفیت را روانه بازار می‌کنند. دومین قدم دانستن برخی از ویژگی‌های یک عطر و خوب و ماندگار است.

ویژگی‌های بسیار مهمی مانند غلظت ادکلن، رایحه‌ها و اسانس‌های به کار رفته در آن، گروه بویایی و حتی چگونگی استفاده از عطر قابل ذکر است. مهم‌ترین فاکتور که باعث افزایش ماندگاری ادکلن است میزان روغن به کار رفته در آن است که به آن غلظت عطر می‌گویند. هرچه میزان روغن عطر نسبت به الکل بیشتر باشد غلظت آن سنگین‌تر و به تبعه آن ماندگاری ادکلن نیز افزایش می‌ابد. غلظت‌های پرفیوم و ادوپرفیوم غلظت به مراتب بیشتر و سنگین‌تری را نسبت به غلظت‌های ادوتویلت و ادوکلن دارند.

معرفی 5 ادکلن مردانه با بالاترین ماندگاری

در این قسمت برخی از بهترین ادکلن‌های مردانه که از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند را بررسی می‌کنیم. البته لازم به ذکر است که برند تولید کننده ادکلن نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد. چه بسا ممکن است عطری با غلظت ادوپرفیوم و یا پرفیوم تولید شود اما ماندگاری خوبی را ارائه ندهد. از آن طرف نیز ممکن است به کارگیری مواد و عناصر در ادکلن به گونه‌ای باشد که با غلظت ادوتویلت نیز ماندگاری فوق‌العاده‌ای را ارائه دهد. بنابراین توجه به شرکت تولید کننده ادکلن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پیشنهاد مطالعه:  تبلیغات تلویزیون شهری چیست، مزایا و معایب

ادکلن امبر لدر تام فورد

ادکلن امبر لدر تام فورد

برند معروف تام فورد که در کشور آمریکا فعالیت می‌کند یکی از خاص‌ترین ادکلن‌های خود را در سال 2018 معرفی کرد. ادکلن امبر لدر تام فورد یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا است که برای آقایان جنتلمن و شیک پوش ساخته شده است. ماندگاری و پخش بوی ادکلن امبر لدر مردانه به طرز باورنکردنی بالا می‌باشد. این عطر باشکوه و مجلل در یک بطری شیک با حجم 100 میل عرضه می‌شود.

رایحه این ادکلن گرم و تند است و شما می‌توانید از این ادکلن در روزهای سرد سال به‌ویژه فصل زمستان استفاده کنید. گروه بویایی درنظر گرفته شده برای این ادوپرفیوم جذاب خانواده بویایی چرمی است. نت ابتدایی ادکلن Tom Ford Ombre Leather EDP با ادویه تند و گرم هل آغاز می‌شود. نت قلب با رایحه یاسمن سامباک و نت چرم تشکیل می‌شود. درنهایت نت‌های نعناع هندی، کهربا و خزه بلوط نت پایانی را به ماندگاری می‌رسانند.

ادکلن بولگاری من این بلک مردانه

ادکلن مارلی گودولفین

ادکلن مارلی گودولفین یک عطر دوست‌داشتنی و بی‌نظیر است که می‌توانید این عطر معتدل را در تمامی فصول درکنار خود داشته باشید. آقایان علاقه‌مند به عطرهای معتدل و همیشگی از خرید عطر مارلی گودولفین پشیمان نخواهند شد. یکی از مزیت‌های فوق‌العاده این ادکلن که ارزش خرید آن را بسیار بالا می‌برد ماندگاری طولانی مدت آن می‌باشد. این ادوپرفیوم پیچیده و سنگین را می‌توان به‌عنوان یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا معرفی کرد.

بطری طلایی رنگ و جذاب این عطر حجم 125 میلی لیتر از محتویات سرمست‌کننده ادکلن پارفومز دی مارلی گودولفین را در خود جای می‌دهد. باتوجه به این حجم زیاد و کیفیت بالای این عطر شما مدت‌ها از خرید عطر جدید معاف می‌شوید.

گروه بویایی چرمی ادکلن Godolphin Parfums de Marly را بسیار متمایز می‌کند. نت ابتدایی آن با رایحه‌های دلنشین آویشن، میوه‌های تازه، سرو، زعفران، چای میت و ترکیبات سبز آغاز می‌شود. نت قلب آن بعد از مدتی با ترکیبات جذابی از رایحه گل رز، یاسمن و ریشه زنبق پدیدار می‌شود. در نهایت نیز نت پایانی از تلفیق نت‌های مشک، کهربا، وانیل با خس خس، سدر و چرم به وجود می‌آید و ساعت‌ها بر روی پوست و لباستان باقی می‌ماند.

ادکلن بولگاری من این بلک مردانه

برند ایتالیایی بولگاری در سال 2014 و به مناسبت 130 امین سالگرد تاسیس خود از ادکلن بی‌نظیر بولگاری من مشکی رونمایی کرد. این ادکلن با طبعی گرم و طعم تلخ مردانه برای استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان توصیه می‌شود. ادکلن بولگاری من این بلک مردانه با غلظت بالای ادوپرفیوم در یک بطری با حجم 100 میلی لیتر عرضه می‌شود.

پیشنهاد مطالعه:  بهترین غرفه ساز نمایشگاهی ؟ غرفه سازی یسنا

غلظت سنگین عناصر و کیفیت بالای مواد به کار رفته در این عطر باعث شده که ادکلن Bvlgari Man In Black به‌عنوان یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی شناخته شود. نت ابتدایی این عطر با تنباکو و ادویه‌های معطر آغاز می‌شود. نت قلب بعد از مدتی با رایحه زنبق، چرم و گل مریم به مشام می‌رسد. نت پایانی با ترکیبی از دانه تونکا، بنزوئین و چوب گایاک تشکیل می‌شود. این نت‌ها این عطر را در دسته گروه بویایی شرقی گلی قرار می‌دهند.

ادکلن لالیک مشکی مردانه

ادکلن لالیک مشکی مردانه

ادکلن لالیک مشکی مردانه یا انکر نویر یک عطر فرانسوی با‌اصالت و شگفت‌انگیز است. این عطر با رایحه گرم و تلخ خود برای فصل‌های سرد سال مورد استفاده است. عطر لالیک مشکی مردانه یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب به شمار می‌رود. نکته جالب درباره این عطر غلظت ادوتویلت آن است.

گروه بویایی ادکلن LALIQUE Encre Noire خانواده بویایی معطر چوبی است. نت ابتدایی آن با رایحه چوب سرو آغاز می‌شود. نت قلب بعد از مدتی با نت جذاب گیاه خس خس تشکیل می‌‎شود. نت پایانی آن نیز با چوب ترمه و مشک به ثبات می‌رسد.

ادکلن بلو شنل مردانه

عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا بدون شک ادکلن بلو شنل مردانه می‌باشد. این ادکلن با غلظت ادوپرفیوم و حجم 100 میلی لیتر به فروش می‌رسد. البته در تمام فصول می‌توانید این عطر را استفاده کنید اما توصیه می‌شود این عطر را در فصل‌های گرم سال استفاده کنید.

گروه بویایی ادکلن Bleu de Chanel EDP رایحه بویایی پرطرفدار چوبی معطر است. به محض اسپری کردن عطر بلو شنل ترکیبات رایحه لیمو ترش، نعناع هندی، فلفل صورتی، گریپ فروت، ترنج و گشنیز به مشامتان می‌رسد. بعد از مدتی نت قلب با نت گل یاس، خربزه، جوزهندی و زنجبیل ظاهر می‌شود. نت پایانی نیز با اسانس‌های لبدانوم، کهربا، آمبروود، چوب صندل، سدر و روایح دودی به مانایی می‌رسد.

ادکلن بلو شنل مردانه

سخن آخر

در این مطلب خصوصیات و ویژگی‌هایی که باید یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا داشته باشد را بررسی کردیم. با معرفی چند عطر مردانه و برند با ماندگاری بالا شما می‌توانید انتخابی آسان‌تر و مطمئن‌تر داشته باشید.

نکات مهمی مثل غلظت، طبع و رایحه، برند و شرکت سازنده ادکلن و حتی طریقه اسپری کردن ادکلن به پوست و لباس می‌تواند بر روی ماندگاری آن تاثیر بسزایی داشته باشد. بنابراین باید در خرید عطری که بتواند شما را از لحاظ مانایی راضی کند مستلزم توجه به این نکات ضروری است. البته شما می‌توانید ادکلن با ماندگاری بالا و قیمت مناسب زنانه یا مردانه را نیز از برندهای مطرحی مانند فراگرنس ورد تهیه کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.