دانلود سریال زخم کاری فصل 2 قسمت 1

زخم کاری 2 Zakhme Kari

نویسنده و کارگردان: محمدحسین مهدویان

سال ساخت: 1402 | پخش: 02

 

خلاصه داستان سریال زخم کاری بازگشت قسمت 1

در غیاب مالک، مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می رسند و این اوج آشوب دیگری را شکل می‌دهد… بوی خون همچنان حس می‌شود! مالک از زخم‌های که در پایان فصل اول داشته، زنده می‌ماند و با حس انتقام‌ بیشتر به دنبال پیگیری مسائلی خواهد بود که فرزندان خان عمو اجرا کرده بودند. در فصل دوم، ممکن است ما شاهد خروش و انتقام‌های بیشتر مالک باشیم، که این امر به طور طبیعی به تنش‌ها و تداخل‌های جدیدی در داستان خواهد انجامید.

بازیگران سریال زخم کاری بازگشت فصل 2

بازیگرانی که در فصل دو زخم کاری به ایفا نقش خواهند پرداخت عبارتند از:

جواد عزتی، هانیه توسلی، جواد هاشمی، رعنا آزادی ور، سعید چنگیزیان، کامبیز دیرباز، مرتضا امینی تبار، مهران غفوریان، الناز ملک، الهه حصاری

 

زمان پخش زخم کاری فصل 2 در شبکه نمایش خانگی

طبق آخرین اخبار منتشر شده زمان پخش قسمت 1 سریال زخم کار فصل 2 در شبکه نمایش خانگی 8 صبح 17 شهریور 1402 خواهد بود. سایر قسمت ها به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

قسمت 1 زخم کاری 2

سرنوشت شخصیت های سریال زخم کاری بازگشت

با نزدیک شدن به پخش سریال زخم کاری فصل 2 ما به سرنوشت برخی از شخصیت‌هایی که در فصل اول حضور داشتند نگاهی خواهیم انداخت.

پیشنهاد مطالعه:  بررسی تاریخچه سینمای کره از آغاز تا امروز

مالک مالکی | جواد عزتی

یکی از شخصیت‌های مهم این سریال، “مالک مالکی” با بازی “جواد عزتی” است. داستان به طور اصلی حول و حوش این شخصیت جوان و حریص می‌گذرد، کسی که در پایان فصل اول بر اثر خودخواهی‌هایش باعث وقوع یک فاجعه می‌شود و زندگی خانواده‌اش را در خطر می‌اندازد. پایان فصل اول، با وقوع یک حادثه عجیب و غم‌انگیز، باعث زخمی شدن او به دست عشق گذشته‌اش “منصوره” می‌شود. آیا مالک مالکی با این تن زخمی، همچنان به طمع و حرص خود پایبند خواهد بود و خواهد توانست تا نسل جدید خاندان “ریزآبادی” را نیز در دام خود بیافکند؟ به هر حال، با شروع فصل دوم این سریال، منتظر هیجان‌ها و تحولات جدیدی در داستان شخصیت‌ها و رویدادها خواهیم بود.

سمیرا | رعنا آزادی‌ور

شخصیت “سمیرا” که توسط “رعنا آزادی‌ور” جسورانه به تصویر کشیده شده است، جزء بخش های جذاب و پر رمز و راز سریال زخم کاری است. او به عنوان یک زن فم‌فتال به طرزی جالب در داستان حضور دارد و توانسته تمامی خانواده “ریز‌آبادی” را به خاک سیاه بکشاند. سمیرا به عنوان یک شخصیت ترسناک در این داستان شناخته می‌شود. او دلیل مشارکت در قتل چند نفر از همکاران “مالک”، به خصوص “حاج عمو”، به جنون مبتلا می‌شود و بنا به دلایلی به تیمارستان منتقل می‌شود.

حالا با نزدیک شدن به فصل دوم، با جدیدترین تحولات در زندگی “سمیرا” مواجه خواهیم شد. آیا می‌توانیم منتظر ورود او با هیبت و شخصیتی پرقدرت به داستان باشیم؟ تغییراتی که در شخصیت و وضعیت او ایجاد می‌شود، حتماً بر روند داستان و تعامل با دیگر شخصیت‌ها تأثیر خواهد گذاشت. این موارد را در فصل دوم سریال با دقت بیشتر خواهیم دید.

پیشنهاد مطالعه:  دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت 3

منصوره ریزآبادی | هانیه توسلی

“منصوره ریزآبادی” دختر یک خانواده‌ “ریزآبادی” است. او به دلیل علاقه‌اش به “مالک” پس از درگذشت پدرش به ایران آمده و مسئولیت‌های شرکت خانوادگی را به دوش می کشد. اما پایان فصل اول داستان تغییرات جدی در دنیای او را به همراه دارد. منصوره که از خیانت‌های “مالک” به خانواده‌اش آگاه می‌شود، با واکنشی قاطعانه و انتقامی با او برخورد می کند. در پایان فصل یک، او با چاقو “مالک” را مجروح می‌کند تا انتقامی که بر او و خانواده‌اش رخ داده‌است، بگیرد. منصوره در فصل اول به عنوان یکی از مهره‌های اصلی داستان ظهور داشت، اما آیا او نیز در فصل دوم همچنان نقش خود را ایفا خواهد کرد؟

 

تیزر سریال زخم کاری 2

 

دانلود سریال زخم کاری بازگشت قسمت 1

برای دانلود قسمت 1 سریال زخم کاری دو می توانید بر روی لینک  های زیر کلیک کنید.

 

دانلود سریال زخم کاری بازگشت قسمت 1

کیفیت 480p

کیفیت 720p

کیفیت 1080p

کیفیت 1080hq

کیفیت bluray

 

 

4.3/5 - (9 امتیاز)
1 نظر
  1. میلاد می گوید

    سلام کی پخش میشه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.