زانوبند زاپیامکس مورد تایید پزشکان

زانوبند زاپیامکس را باید افق جدیدی در درمان زانودرد دانست. این زانوبند به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های عرصه درمان مجهز است. همچنین از سه فناوری نوین اولتراسوند، انفرارد یا مادون قرمز و کلاک پالس بهره می‌برد. کنار هم قرارگیری این سه فناوری در یک زانوبند در نوع خود کم‌نظیر است. زانوبند زاپیامکس بخش قابل توجهی از مشکلات سایر روش‌های درمانی مانند فیزیوتراپی را حذف می‌کند. حتی نیاز به جراحی زانو را تا حد زیادی برطرف می‌سازد. شما می توانید با مراجعه به سایت شفاکاران این محصول موثر برای زانو درد را با خیال راحت تهیه کنید.

زانوبند زاپیامکس با استفاده آسان برای همه

زاپیامکس زانوبندی پارچه‌ای و چندلایه است که تجهیزات UIC را در خود دارد و با برق کار می‌کند. زاپیامکس از تولیدات شرکت زایس ترونیک آلمان است. این سه تکنولوژی درمانی به روز دنیا را به نام‌های اولتراسوند، انفرارد یا اشعه مادون قرمز و کلاک پالس می‌شناسند. این سه فناوری از بزرگترین روش‌های جدید درمان دردهای زانو به شمار می‌رود.طراحی این زانوبند به گونه ای است که همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. این زانوبند محدودیت سایز بندی ندارو فقط کافی است این زانوبند را دور زانویتان قرار دهید و با کمک زائده چسب دار، اندازه آن را تنظیم کنید. زانئبند زاپیامکس را همه در هر سنی که باشند می توانند با همین شرایط استفاده نمایند.

عملکرد تکنولوژی در زانوبند زاپیامکس

گفتیم که امروزه با پیشرفت علم، دردها و بیماری‌ها زودتر به درمان می‌رسند. زاپیامکس برآمده از بستر تخصص و‌ دانش، با به کارگیری تکنولوژیuic مرحمی بی‌نظیر برای آرامش زانوی شماست. یکی دیگر از امکانات بسیار موثر زانوبند زاپیامکس، انفرارد یا امواج مادون قرمز است. این امواج کارکردهای بسیاری دارند و روند درمان زانوهای آسیب‌دیده را سرعت می‌بخشند.

نحوه عملکرد این تکنولوژی در زانوبند زاپیامکس به این صورت است که با ارسال امواج باعث افزایش دمای سلولی می‌شود. این تکنولوژی ها با اتصال آداپتور به برق شهری کار می‌کند. برای اثر گذاری بهتر این تکنولوژی ها لازم اسست شما در حالیت دراز کش از این زانوبند استفاده کنید. در حقیقت تفاوت زاپیامکس با دیگر زانوبندهای طبی در همین تکنولوژی ها و نحوه استفاده از آن است.

پیشنهاد مطالعه:  همه چیز درباره خرید چمن مصنوعی که باید بدانید

زانوبند زاپیامکس مناسب برای هر سنی

زانوبند زاپیامکس اصل به گونه‌ای طراحی شده که برای تمام سنین مناسب باشد. این قابلیت زمانی به چشم می آید که شما با زانو درد در نوجوانان و جوانان و حتی سالمندان مواجه می شوید. بی شک روش های درمانی زیادی برای زانو درد وجود دارد. اما پرسش این است که آیا همه گروه‌های سنی می‌توانند به طور یکسان از این روش‌ها استفاده کنند؟ مثلا می‌توان برای تسکین درد زانوی نوجوانان قرص‌های خاص استروئیدی را تجویز کرد؟ اینجاست که زانوبند زاپیامکس با فاصله در صدر روش‌های درمانی قرار می‌گیرد و محبوبیت بالایی به دست می‌آورد. این محبوبیت به دلیل همین قابلیت عدم محدودیت سنی است. همه افراد در سنین متفاوت می‌توانند از این زانوبند، بدون هیچ‌گونه عوارضی استفاده کنند و نتایج شگفت انگیز آن را ببینند.

استفاده از زانوبند زاپیامکس برای درمان انواع زانو درد

پرسش اصلی این است که زانوبند زاپیامکس چه دردهایی از زانو را در مان می‌کند و چگونه؟ ابتدا در این بخش به برخی از آسیب‌های زانو که با زانوبند زاپیامکس اصل قابل درمان است اشاره می‌کنیم. برای استفاده از زانوبند زاپیامکس باید آن را دور زانوی خود ببندید و آداپتور آن را به برق متصل کنید. سپس برای هر زانو آن را به مدت 45 تا 60 دقیقه به صورت نشسته یا دراز کش استفاده کنید:

  • آرتروز

  • التهاب در تاندون‌ها و رباط‌ها

  • پارگی منیسک

  • دررفتگی، شکستگی یا هر گونه آسیب در کشکک زانو

  • سفتی در مفصل

  • آسیب، ضربه یا تروما در زانو

  • آسیب‌های ناشی از ورزش و فعالیت‌ها سنگین

  • جراحی و عوارض بعد از آن

  • تاثیر در درمان نقرس

  • کمک به درمان آسیب‌های رباط صلیبی

برای درمان این موارد با خیال راحت و بدون هیچ محدودیتی می‌توانید از زانوبند زاپیامکس استفاده کنید.

تشخیص زانوبنر اصلی با حک شدن UIC روی سوکت

یکی از تدابیر شرکت زایسترونیک برای دسته بندی زانوبند‌های تقلبی و اصلی؛ حک نوشته برجسته uic روی سر سوکت های قرار گرفته در جعبه محصول است. این یکی از مواردی است که هنگام خرید حتما باید به آن دقت کنید. حک این نوشته نشان می‌دهد شما محصولی اصل را با آداپتورهای مخصوص این کمربندها خریداری کرده‌ید.

پیشنهاد مطالعه:  قیمت ایمپلنت فک با پیوند استخوان

زانوبند زاپیامکس مناسب برای هر سنی

تکنولوژی UIC چگونه دردهای زانو را درمان می کند؟

برای پی‌بردن به نحوه اثرگذاری فناوری‌ها زانوبند زاپیامکس بر زانو و مزیت آن نسبت به فیزیوتراپی باید ساختار و نحوه عملکرد آن‌ را شناخت.

نحوه عملکرد اولتراسونیک در زانوبند زاپیامکس

اولتراسوند تراپی موجود در زانوبند زاپیامکس با ارسال میلیون‌ها موج صوتی بی‌خطر به زانو، عمیق‌ترین بافت‌های زانو را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین گرمای ملایمی را به اعماق عضلات روانه می‌کند. این بلاک عصبی به شکل بی‌حسی موضوعی خود را نشان می‌دهد و باعث کاهش درد به صورت قابل توجهی می‌شود.

همچنین اولتراسوند تراپی در زاپیامکس سرعت گردش خون را در نواحی تحت تاثیر خود به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد. همچنین باعث افزایش اکسیژن‌رسانی و تغذیه بافت‌های آسیب‌دیده می‌شود.

نحوه عملکرد انفرارد در زانوبند زاپیامکس

فناوری انفرارد یا اشعه مادون قرمز با طول موجی مناسب و ایمن، جریان خون را سرعت می بخشد. خون غنی از اکسیژن به سلول‌ها می‌رسد. سپس سلول‌های مجاور مفصل زانو را از طریق ایجاد گرما به تحریک وا می‌دارد. به این ترتیب روند بازسازی و ترمیم عضو‌ ضعیف سرعت بیشتری یابد.

نحوه عملکرد کلاک پالس در زانو زاپیامکس

در کنار این دو تکنولوژی کلاک پالس نیز ضلع دیگری از درمان محسوب می‌گردد. همچنین از طریق تاباندن پالس‌های الکتریکی به زانو، لرزش و ماساژ خفیفی را در اندام آسیب‌دیده ایجاد می‌کند. این فرایند آرامش و کاهش التهاب را به دنبال دارد. این فرایند الکتریکی نه تنها به آرامش عضلات زانو کمک می‌کند بلکه تمرکز آن روی تسکین درد و رفع اسپاسم‌های عضلانی نیز هست.

زاپیامکس اصلی را از نمایندگی‌های معتبر بخرید

برای تهیه زانوبند زاپیامکس بهترین راه خرید اینترنتی آن است. چون هم پرداخت آنلاین و هم پرداخت درب منزل دارد. به این ترتیب علاوه بر مطمئن بودن از اصالت کالا، از پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند خواهید شد. به همین منظور فروشگاه شفاکاران تمام امکانات برای انجام خریدی مطمئن را برایتان فراهم آورده. از تسهیل در روند سفارش در سایت گرفته تا ارسال رایگان با لجستیک اختصاصی و پرداخت درب منزل.

از سوی دیگر شما می‌توانید برای اطمینان از اصالت کالا، کد 12 رقمی درج شده روی کارت رجیستری همراه جعبه زاپیامکس را در سایت شرکت (Zaistronic ) وارد کنید تا خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

نظرات بسته شده است.