۵ دلیل که ثابت می‌کند بهتر است در تهران سوئیت اجاره کنید

وقتی نظرهای مسافران و گردشگران را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که برخی از افراد می‌گویند تا هتل‌های لوکس و مجلل هستند چرا باید در سوئیت یا آپارتمان ساکن شویم؟ به نظر شما اقامت در اتاقی چند متری بهتر است یا اقامت در خانه‌ای کامل و مجهز؟ داشتن فضای اختصاصی خوشایند است یا دیوار به دیوار بودن با افراد ناشناس؟  بالطبع در یک اقامت چند روزه که قصد دارید در پی آن کلی کار مختلف انجام دهید و به امور متفاوتی رسیدگی کنید، هیچ چیز مهم‌تر از آسایش و راحتی نیست. این موضوع زمانی خودش را نشان می‌دهد که فرزند خردسال به همراه داشته باشید و او به فضای بیش‌تری احتیاج داشته باشد. به همان علت در ادامه پنج دلیل مهم که ثابت می‌کند اقامت در سوئیت می‌تواند انتخاب بهتری باشد را بررسی می‌کنیم.

 

1- امکان انتخاب اقامتگاه بر اساس منطقه مدنظر

یکی از مهم‌ترین دلایل برتری اقامت در سوئیت به نسبت اقامت در هتل توانایی انتخاب موقعیت مکانی خانه متناسب با سلیقه و هدف شما از سفر است. اگر کمی دقت کنید متوجه می‌شوید که اکثر هتل‌های تهران در مرکز شهر و مکان‌های شلوغ احداث شده‌اند تا دسترسی خوبی به مراکز مختلف داشته باشند. این موضوع همان‌قدر که خوب به نظر می‌رسد می‌توان بد هم باشید. زیرا این لوکیشن‌ها معمولا خیلی شلوغ هستند و آلودگی هوای شدیدی دارند. بنابراین کمی آرامش و سلامتتان مختل می‌شود.

از طرف دیگر با انتخاب سوئیت می‌توانید در هر محله‌ای که دوست داشتید ساکن شوید و حسابی لذت ببرید.

 

2- داشتن فضای اختصاصی و حفظ حریم شخصی

پیشنهاد مطالعه:  بهترین راهکار پزشکان برای شناخته شدن

بدون شک هیچکس دوست ندارد در هر رفت‌وآمد چک شود. هتل‌ها مکان‌هایی هستند که با سیستم‌های مدیریتی و امنیتی مختلف کنترل می‌شوند و عبور و مرور مسافران را کنترل می‌کنند. چیزی که در سوئیت‌ها وجود ندارد و حریم شخصی افراد به خوبی حفظ می‌شود. با اقامت در سوئیت می‌توانید مطابق میل خودتان عبور و مرور کنید و نیازی نیست نگران سایر افراد باشید. همچنین وجود فضای اختصاصی این امکان را به شما می‌دهد که مهمان دعوت کنید و مهمانی بگیرید.

فضای اختصاصی

3- پرداخت هزینه کم‌تر در مقابل دریافت امکانات بیش‌تر و کاربردی‌تر

اقامت در هتل یعنی پرداخت پول بیش‌تر. در هتل‌ها یک هزینه اولیه پرداخت می‌کنید و مجاز به استفاده از برخی امکانات می‌شوید. در این بین مواردی هم وجود دارند که اصلا از آنه‌ها استفاده نمی‌کنید. حالا این وسط اگر بخواهید به سراغ موارد دیگری نیز بروید، باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت نمایید.

اما با اقامت در سوئیت خبری از هزینه‌های اضافی نیست. یک بار بهای خانه را می‌پردازید و تا آخرین روز اقامت از تمامی امکانات و خدمات استفاده می‌کنید. این یک اقامت مقرون به صرفه و یک انتخاب هوشمندانه است.

 

4- امکان برگزاری مهمانی و دعوت کردن مهمان

بد نیست بدانید که تنها ساکنان سوئیت‌های تهران مسافران و گردشگران نیستند. بلکه گاهی تهرانی‌ها نیز برای استراحت و یا برگزاری دورهمی‌های دوستانه نیز از این مکان‌ها استفاده می کنند. بنابراین فرقی ندارد شما مسافر تهران هستید یا ساکن این شهر؛ در هر صورت اقامت در سوئیت می‌تواند جایی برای جمع شدن با دوستان و خانواده و ثبت لحظات خوش باشد.

پیشنهاد مطالعه:  فرار از روزمرگی با بازی کردن

4. امکان برگزاری مهمانی

5- امکانات رفاهی کامل و مناسب

اگر نگاهی به امکانات موجود در هتل‌ها بیندازید متوجه می‌شوید که یک سری امکانات از پیش تعیین شده و محدود در اتاق‌ها وجود دارد و مسافران آزادی عمل زیادی ندارند. مثلا در هتل بچه‌ها نمی‌توانند خیلی راحت بازی کنند یا امکان آشپزی وجود ندارد. این مسئله زمانی مهم می‌شود که شما کودک، بیمار یا فرد سالمند به همراه داشته باشید و در زمان‌های مختلف بخواهید برای آن‌ها غذا آماده کنید.

سو ئیت‌ها مکان‌هایی با امکانات کامل هستند که می‌توانید در آن‌ها مانند منزل خودتان راحت باشید. آشپزی کنید، فیلم ببینید، بازی کنید و…

 

اقامت در سوئیت؛ بهترین انتخاب در تهران

انتخاب اقامتگاه یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سفری است. افراد معمولا متناسب با سلیقه، نیاز، بودجه و شرایط خانوادگی دست به انتخاب می‌زنند. در این مطلب پنج مورد از دلایل مهم اجاره سوئیت در تهران را بیان کردیم. مواردی که نشان می‌دهند این مکان‌ها چه اقامتگاه‌های راحتی هستند و چقدر می‌توانند اسباب راحتی افراد را فراهم کنند. برای پیداکردن سوئیت‌های تهران کافی است به سراغ یکی از وب سایت‌های رزرو آنلاین سوئیت و آپارتمان بزنید تا در کم‌ترین زمان ممکن بهترین گزینه را پیدا کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.