عوامل تاثیرگذار در قیمت سوئیت‌های اجاره‌ای تهران که کسی نمی‌داند

سوئیت‌های اجاره‌ای تهران، یکی از گزینه‌های مناسب برای مسافرانی است که ترجیح می‌دهند هنگام سفر به تهران به جای هتل، در یک واحد مسکونی مبله اقامت کنند. سوئیت‌ها واحدهای کوچکی هستند که به دلیل کوچک بودن، قیمت مناسب‌تری را نسبت به سایر واحدهای مسکونی اجاره‌ای در تهران دارند. اما آیا می‌دانید هنگامی که قصد اجاره یک سوئیت در تهران را دارید، چه چیزهایی باعث قیمت‌گذاری آن می‌شوند؟

معمولا همه می‌دانند که منطقه قرار داشتن سوئیت، متراژ و امکانات آن، باعث عوامل تاثیرگذار بر قیمت هستند. اما عواملی نیز وجود دارند که در ابتدا به نظر نمی‌آید روی قیمت تاثیر می‌گذارند اما عملا چنین نقشی را دارند. در واقع باید بپرسیم چه عواملی وجود دارد که روی قیمت تاثیر می‌گذارند اما به آنها توجه نمی‌کنیم و از آن اطلاع نداریم؟ اگر می‌خواهید پاسخ این پرسش را بدانید، مقاله عوامل تاثیرگذار در قیمت سوئیت‌های اجاره‌ای تهران که کسی نمی‌داند را بخوانید.

هزینه‌های بازدید، عامل تاثیرگذار در قیمت که کسی نمی‌داند 

زمانی که شما به صورت سنتی برای اجاره سوئیت در تهران اقدام می‎کنید، باید هزینه رفت و آمد برای بازدید از سوئیت‌های مختلف را بپردازید. زمانی که رفتن به املاکی‌های مختلف و دیدن خانه‌های پیشنهادی آنها برای اجاره سوئیت مطلوب، نه تنها باید مبلغ کمیسیون آنها را بپردازید، بلکه باید کرایه رفت و آمد خودتان به همراه نماینده املاکی را بپردازید. علاوه بر این هزینه رفت و آمد به املاکی‌های مختلف را نیز در نظر بگیرید.

از سوی دیگر روش جدیدتر و مدرن‌تری وجود دارد که به شما امکان می‌دهد این هزینه‌ها را کلا حذف نمایید. این روش، اجاره سوئیت به صورت اینترنتی و از طریق سایت‌های معتبری مانند جاباما یا جاجیگا است. شما با این روش می‌توانید بدون نیاز به پرداخت یک ریال برای هزینه بازدید و رفت و آمد، به راحتی قدرت انتخاب داشته باشید و از میان گزینه‌های متعددی که پیش رویتان است، به راحتی سوئیت اجاره نمایید.

پرداخت کمیسیون عامل تاثیرگذار در قیمت که کسی نمی‌داند

کمیسیون مبلغی است که شما برای خدمات املاکی‌ها در یافتن خانه، به آنها پرداخت می‌نمایید. چه بخواهید و چه نخواهید، هنگامی که از طریق املاکی‌ها سوئیت اجاره می‌کنید باید کمیسیون بپردازید. این عدد معمولا مبلغ بالای است که اگر آن را به اجاره سوئیت اضافه کنید، می‎بینید که رقم بیشتری از اجاره‌ای که در ابتدا در نظر داشتید، شده و عملا یک عامل تاثیرگذار در قیمت سوئیت‌های اجاره‌ای تهران است.

پیشنهاد مطالعه:  آسپیراسیون ریوی چیست و چگونه ایجاد می شود؟

از سوی دیگر زمانی که مسافران سوئیت را به صورت آنلاین، اجاره می‎کنند، می‌توانند بدون پرداخت کمیسیون به سایت‌های اجاره ویلا یعنی هومسا و جاباما، هزینه کمتری پرداخت نمایند. آنها با این روش می‎توانند سوئیت خود را با ارزش واقعی و نه قیمتی که تحت تاثیر مبلغ کمیسیون قرار گرفته است، سوئیتی را با قیمت مناسب اجاره نماید.

 

هزینه‌های تردد

 

هزینه‌های تردد، عامل تاثیرگذار در قیمت که کسی نمی‌داند

رفت و آمد و تردد در تهران، یکی از مقوله‌های وقت گیر و هزینه‌بر و یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت سوئیت‌های اجاره‌ای تهران است که مسافران آن را نمی‌دانند. می‌دانیم که مکان و محله اجاره سوئیت، ارتباط مستقیمی با قیمت آن دارد و به اصطلاح هر چه محله بالاتر باشد، قیمت آن بیشتر است. اما این یک روی سکه است. روی دیگر سکه هزینه‌های تردد در تهران است که اگر مسافران این کلانشهر را به خوبی نشناسند و در مورد کرایه مسیرهای آن اطلاع کافی نداشته باشند، بر آنها تحمیل می‌شود.

دلایلی که ثابت می کند بهتر است در تهران سوئیت اجاره کنید

فرقی نمی‌کند که در بالای شهر سوئیت اجاره کنید و یا در منطقه مرکزی تهران به دنبال سوئیت باشید، بهتر است به صورت آنلاین از طریق سایت‌هایی چون تهران مبله یا جاباما، به دنبال مکانی باشید که با محل رفت و آمد شما در تهران فاصله کمی داشت باشد. اگر ناگزیر باشید در طول اقامتتان در تهران، هر روز از تجریش به غرب تهران بروید و یا از شرق برای رفتن به شمال تهران برنامه‌ریزی نمایید، باید روزانه مبلغی را برای کرایه تاکسی، اسنپ و سایر وسایل نقلیه بپردازید. اگر مبلغ اجاره را با کرایه رفت و آمدتان جمع کنید، می‌بینید که همین موضوع عامل تاثیرگذار مهمی در قیمت سوئیت‌های اجاره‌ای برای شخص شما خواهد بود که کس دیگری آن را نمی‎داند.

هزینه عمر، عامل تاثیرگذار در قیمت که کسی آن را نمی‌داند 

نه تنها هزینه تردد در خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران سر به فلک می‌زند، بلکه زمان صرف شده در این راه‌ها نیز سرمایه عمر آدمی است که از دست می‌رود. این موضوع هم برای یافتن سوئیت و هم برای اجاره آن اهمیت دارد. زمانی که شما در املاکی‌های مختلف به دنبال یک سوئیت مناسب اجاره‌ای می‌گردید، هم ساعت‌های عمرتان را در خیابان‌ها می‎گذارنید و به دلیل شلوغی، آلودگی و خستگی، از سرمایه دیگرتان یعنی سلامتی‌تان خرج می‌کنید.  هنگامی که سوئیتی را اجاره کردید و این سوئیت با محل کارتان فاصله زیادی دارد نیز، به صورت روزانه دچار همین مشکل هستید.

پیشنهاد مطالعه:  بهترین شرکت های طراحی سایت در رشت را میشناسید

حال آنکه برای رفع مشکل نخست و پرهیز از سپری کردن عمر گرانمایه در کوچه‌ها و خیابان‌های تهران برای یافتن سوئیت مناسب، می‌توانید از سایت‌های ایران رنت یا جاباما کمک بگیرید. برای این که بتوانید بهترین سوئیت را در نزدیکی جایی که بیشتر به آن تردد دارید انتخاب نمایید نیز، دقت در انتخاب محله مناسب هنگام اجاره آنلاین بسیار کارآمد و کارگشا خواهد بود و به شما کمک می‌کند تا این عوامل تاثیرگذار در قیمت سوئیت‌های اجاره‌ای تهران که کسی نمی‌داند را شناخته و از آنها اجتناب کنید.

 

اجاره اینترنتی

 

اجاره اینترنتی، عامل تاثیرگذار بر کاهش قیمت که کسی نمی‌داند 

حتما اشاره به موارد بالا، اطلاعات خوبی در زمینه عوامل تاثیرگذار بر قیمت سوئیت‌های تهران به شما داده است. در واقع شما از طریق اجاره اینترنتی یا آنلاین سوئیت در تهران، قادر خواهید بود تنها با چند کلیک و بدون برداشتن حتی یک قدم به صورت واقعی و فیزیکی، تمامی واحدهای اقامتی در گوشه و کنار تهران را ببینید: بدون اینکه برای دیدن آنها کرایه ماشین بدهید، دود و آلودگی را تحمل نمایید، وقت خود را در راه‌ها تلف کنید و خسته بشوید.

تمامی موارد یاد شده، عوامل تاثیرگذار در افزایش قیمت سوئیت اجاره‌ای هستند که کسی نمی‌داند یا در ابتدا به آنها توجه نمی‌کند. در صورتی که اجاره سوئیت به شیوه آنلاین از سایت‌های اتاقک یا جاباما روشی است که به شما اجازه می‌دهد از پرداخت این مبالغ که همانند ارزش افزوده روی قیمت کرایه سوئیت قرار گرفته و آن را بالا می‌برند، در امان باشید.

در نظر داشته باشید بازدید حضوری از یک سوئیت، لزوما امکان اجاره واحد اقامتی بهتری را به شما نمی‌دهد، برای این که شما در یک نگاه نمی‌توانید تمامی ویژگی‌های یک ملک را دریابید. از سوی دیگر وقتی به صورت آنلاین قصد اجاره سوئیت را دارید، می‌توانید با نگاه کردن به عکس‌ها، خواندن مقررات صاحب ملک، نظرات سایر مسافران و تمامی امکانات ملک، اطلاعات جامعی در مورد آن به دست آورید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.